Gå til innhold

Blødninger i 14 dager og legen sier ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg kanskje er gravid og at dette er en av grunnene til at jeg har slike uregelmessige blødninger som kommer og går (små/store blødninger). Trodde selv det var mensen og tror i grunn det er det ennå, men h*n anbefalte meg å ta en test for sikkerhets skyld. Noen som har opplevd liknende og faktisk vært gravid? Har vanskelig for å tro at det mulig kan skyldes graviditet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd liknende? Setter stor pris på svar :))

Skrevet

En venninne av meg hadde det sånn, og fant ut hun var gravid når hun var 2 mnd på vei.

Men er det ikke bare til å ta en test da, så finner du jo ut av det :)

Lykke til :)

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

jepp! jeg hadde det sånn... tok en test fordi "mensen var så rar"... og den var positiv gitt...

Gjest Månefuglen +2 *høygravid*
Skrevet

Hvorfor tok ikke legen din en test av deg? Eller var det kanskje bare telefonkonsultasjon.. Ta en test :-)

Skrevet

Nå ble jeg ille nervøs for jeg tok en test noen dager før den her "mensen" dukket opp og den syntes å være ekstremt svakt positiv, tok en ny to-tre dager, men den var defekt og samme kvelden kom tanta (eller det jeg tror er tanta). Dette er jo min første "mens" etter fødsel også (8 mnd siden fødsel), nå ble jeg jammen nervøs! Men takk for svar :) Skal ta en ny test slik både dere og legen har anbefalt :)

Skrevet

Månefuglen: Jeg vet sannelig ikke hvorfor han ikke utførte en test, men kanskje det er fordi jeg hadde time som omhandlet noe annet :) Får bare ta en ny test da for jeg har ikke sluttet å blø enda :(

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

ops! var ikke meningen å gjøre deg nervøs;)

ta deg en test... så vet du...... lykke til......... (og gi en lyd om hvordan det går... hvis du vil)

Skrevet

Detverkeribakhodet: Det er helt greit, jeg spurte jo og ville ha svar ;) Satt stor pris på svarene :) Kan godt gi lyd fra meg når jeg vet, men må nesten få tak i en test først ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...