Gå til innhold

16 mnd og bare 4 tenner...flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille go-gutt fikk sin første tann da han var 12 mnd, og de 3 neste kom ganske kjapt etterpå.. men nå har d ikke vært antydning på en lang stund. Flere der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 mnd mi, da, men hun har også kun 4 tenner, ja! :) Den siste fikk hun for snart 2 mnd'er siden. En venninne av meg har ei jente på 16 mnd, og hun holder akkurat på å få sin første tann. ;)

Skrevet

Hei!

Althea fikk sin første tann når hun var 15 eller 16 mnd, og hadde 4 tenner når hun var 18 mnd. I løpet av mnd 19 fikk hun fire jeksler, så nå har hun 8 tenner: fire fremme og fire bak;) Ser at det er på vei noen innimellom nå, så det ordner seg jo etter hvert. (hun er 20 mnd nå)

Men vi fikk noen bekymrede kommentarer fra familien, om ikke vi burde ta henne med til røntgen for å se om der var tenner og sånn;)

Skrevet

Jeg vet jo at tennene vil komme, men man blir nå litt bekymret likevell.. tror d er sånn innebygget mamma-greier,hehe. Er alltid godt å høre om andre som er i samme situasjon, gjør at d føles litt mer normalt. :)

Skrevet

Min gutt er 16 mnd og har tre tenner. Fikk to nede når han var ca 10mnd. Så fikk han en oppe for 2 uker siden. Ingen antydning til flere enda.

Skrevet

Jepp! men så eksploderte det ut tenner da han var 17mnd. ;) Ikke bekymre deg:)

Skrevet

Ja, samme her.. Han er straks 16 mnd og har bare 4 tenner. Fikk den første rundt året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...