Gå til innhold

Hjelp!! Plis??!

gojenta88

Anbefalte innlegg

hei...jeg har et meget stort dilemma nå...

9 august fikk jeg en blødning på samme tid som jeg skulle ha mensen,den varte i noen dager..så etter 7 dagers opphold fikk jeg en ny blødning,som varte i et par dager med mye brun utflod i steden for ferskt blod,det var det og ved første blødning.Så gikk det ca 7 dager til så fikk jeg ennå en blødning som varte i et par dager med mye brun utflod da og. Jeg hadde ubeskyttet sex mellom alle desse blødningene og er nå kjempe kvalm hver dag. Mye kvalm om morgenen,så gir det seg litt utover dagen og kommer igjen på kvelden. Dette har jeg vært ca en uke nå,og mye verre to siste dagene. Har og hatt endel stikkinger eller hva jeg skal kalle det i kun en side i mageregionen(litt lenger ned) og har hatt mye luft og følt meg oppblåst. Er det noen som vet hva jeg skal gå ut i fra med å regne ut når jeg kan forvente mens igjen etter de tre blødningene? kan jeg være gravid selv om jeg har hatt desse blødningene?hvis jeg skal gå ut i fra 1 blødningen(da jeg skulle ha vanlig mens) er jeg to uker på overtid nå...Jeg har hatt veldig regelmessig mens før og dette gjør meg meget usikker. Hjelp anyone???

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...