Solskinnsdag Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Anna er et navn jeg liker veldig godt. Blir nok en Johannes visst det blir en gutt. Og storesøster heter Sara. Så da ser dere hvilken navn vi liker, men er sånn littegranne i tvil om Anna, noen som har noen navneforslag i samme gate kanskje? :-)
Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Johannes er ekstremt fint. Men dersom dere bruker Anna nå, blir det kanskje litt rart å bruke Johannes senere, derfor ville jeg valgt Johannes om dere nå fikk gutt, men ikke Anna om dere nå får jente, for å "spare" Johannes. Ville holdt meg til Bibelen, og synes disse kombinasjonene er fine Sara og Lydia Sara og Rakel Sara og Elisabeth Sara og Maria Sara og Ada (elsker Ada...) Sara og Dina Sara og Ester Sara og Julia Sara og Hulda Sara og Lea Sara og Klaudia Sara og Magdalena Sara og Rut Sara og Rebekka Sara og Hanna Sara og Eva Sara og Føbe
Gjest Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Ellers hva med Johanna Johanne Sanna ?
Solskinnsdag Skrevet 24. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2009 Tusen takk! :-) Blir sistemann dette her, så blir det ikke Johannes nå, så blir det nok ikke det på oss. :-) Er veldig glad i oppigjennkalling, Sara er et gammelt slektsnavn, og Johannes blir etter min morfar. Johanna, Hanna, og Maria har jeg også tenkt på, de er knallfine alle sammen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå