Gå til innhold

jobbsøknad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å søke nye jobber. Har sagt opp jobben min og jobber i oppsigelsestia mi nå. Vet ikke helt hvordan jeg skal få formulert det i søknaden, at jeg har sagt opp og søker ny jobb..Jeg sa opp grunnet min mistrivsel til min sjef. Hun hadde alt for mye baller i luften til oss andre at jeg aldrig får fullført og gått 100% inn for noe. Hun er bare helt forferdelig slem og slu! Er ikke bare jeg som sier det for å si det sånn. Jobber med prosjekt ol.

Min sjef vet ikke at jeg har sagt opp pga henne..vet ikke om det er så lurt heller, da tror jeg at jeg får dårlige referanser. Uff rimmelig oppgitt...Skal jeg være ærlig ved intervju ol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei !! Si du er ute etter andre utfordringer el.l.

Snakk ALDRI stygt om folk, generelt sett. Men du vet aldri hvem som kjenner hvem. Får du jobben, og etterhvert som dere blir venner, så kan du jo si hvordan det var.

Skrevet

Snakker du stygt om din tidligere sjef, så sier det veldig mye om deg person - og da kan h*n du er hos intervju hos, få et inntrykk av at det er slik du er, og at du da på neste intervju prater om h*n.

Du skal ikke trenge å si noe stygt om tidligere sjefen i det hele tatt, selv om dere blir venner. Men sånt faller jo naturlig når man blir venner og kanskje kommer innpå det.

Skriv heller at du er etter nye utfordringer, vil utvikle deg, ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...