Gå til innhold

Vi fyller matboksen med....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva har dere i matboksen?

Jenta i huset er er 20 mnd, å i matboksen har vi litt forskjellig, med vil gjerne variere mere.. Noen tips?

Vi bruker:

Brødskive, yohurt , sviskemos, og grønnsaker/frukt av forskjellig sort.

Hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørre brød =P De får pålegg i bhagen =P

Sender ofte med oppskjært frukt/grønnsaker og youghurt.. Når man skal ha ferdig mat med sender jeg ofte med omelett, kokte egg, Salat etc...

Skrevet

Brødskive, noen kjøttboller om det er rester fra middag, fiskeboller (av og til), kokt egg, div. rotgrønnsaker i biter, youghurt og musli.

De får et varmt måltid i bhg hver dag og frukt i bhg.

Skrevet

SATANS SAUDEPARRLER OG FORSTERVANN TIL KVELDS.

Skrevet

brødskive for det meste, men litt forskjellige pålegger. Men har også alltid med frukt eller youghurt.

Skrevet

sønnen min får frukt i bhg men sender med brød med det han liker best altså leverpostei , baconost og kokt skinke, legger også oppi agurkskiver da han er glad i det, de spiser også et varmt måltid som vi sender med og da sender jeg med middag fra dagen før eller 1 middags glass, youghert også,

Skrevet

Vanligvis: polarbrød eller brød med pålegg + grønnsaker + yoghurt

Varierer av og til med at han får med seg en boks havrefras (og så får han melk på i barnehagen).

Skrevet

Det kjem litt ann på. Pasta med rød pesto er alltid ein favoritt, også pleier eg å lage quesedillas med ost og skinke på.

Vil anbefale alle å sjekke ut bento, det er kjempegøy!

Skrevet

hmmm...matpakke i barnehagen????

Får ikke barna mat i barnehagen? Uansett, glad jeg slipper det, da. Ellers får skolebarna her i huset pizzasnurrer varme pakket i folie så er de lunkene til lunsj. Pitabrøt fyllt med spennende pålegg, fruktsalat, gjerne middagsrester, musli med uoghurt, pastasalat(steker kyllingbiter, koker fullkorpasta, blander med stekt løk, cherrytomat sopp eller det man måtte ønske:)

Men de minste får all mat i bhg.

Skrevet

Jeg ville fylt matboksen med wraps med skinke og salat osv. og noen mini gulrøtter osv (: God og sunn matpakke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...