Gå til innhold

Wuæææ...puregon start i kveld! Noen nyttige tips og råd??

Anbefalte innlegg

Skal sette min første puregon i kveld, jeg merker jeg er skikkelig dårlig forberedt! Jeg har 2x300, men skal kun sette 175 per. Noen som har noen gode råd og tips å komme med?? Magen vrenger seg av spenning....

Fortsetter under...

hmmm...kommer litt an på hva du trenger råd til..? kan ihvertfall betrygge deg md at denne er veldig enkel og grei og du kjenner den såvidt! helt sant!!!

gruet veldig jeg også men det gikk ikke lenge tiden før jeg kunne gjøre det i blinde:)

pass på å være ren på fingrene før du begynner å fikle;)når klokken skal du ta den?

lykke til;)

Første stikk settes kl 20...

Men jeg skjønner ikke helt, jeg har kun blitt satt opp på puregon i 4 dager, vil det si at jeg har et kort regime denne gangen da?

Hva skjer evt videre? Jeg har UL på mandag... Mer enn det vet jeg ikke!

Denne gangen har jeg ikke engasjert meg så veldig i å innhente info, da jeg ble veldig veldig skuffet forrige gang...

Vi får sette oss ned i fellesskap og ta en grundig gjennomgang av dette før jeg stikker. Skjønner bare ikke helt hvordan jeg skal klare å regne ut 175 IE på 2x300. Putter man begge inni/oppi samtidig da eller?

Puregon-pennen måler jo opp for deg. Jeg antar du mener at du har to ampuller, hver på 300IE? Puregon er enkel og fin og har tynn, tynn spiss som nesten ikke merkes. Ta det rolig og sett dere ned og gå gjennom beskrivelsen av hva dere skal gjøre, så går det helt fint!

Her finner dere en fin instruksjonsvideo også:

www.puregonpen.com/international/login.asp

Har du blitt nedregulert med spray i noen uker? I så fall har du langt regime. Hvis du går rett på sprøytene (dvs uten nedregulering) så har du kort regime.

du får nok sikkert beskjed om du trenger høyere dose ette ul på mandag når de har sjekket eggene dine...

sånn har det vært for oss..program fram til ul. så faxer gyn."resultat" til klinikken vår hvorpå de ringer meg å sier hvordan jeg skal forholde meg videre:)) greit i grunnen syns nå jeg....

du skal bare putte en ampull i "pennen" av gangen:)

Takk for svar, det gikk veldig greit å sette den!!

Jeg har vært nedregulert i noen uker nå ja, så da forstår jeg at jeg har hatt et langt regime. Blir spennende å se på mandag hva som skjer...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...