Mockanin Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Mannen har fått det for seg at han har lyst på det. Jeg er ikke helt enig. Har så mye annet rart på soverommet. Soverommet vårt fungerer som soverom, hobbyrom for meg, og litt oppbevaringsrom. Jeg mener Tv blir litt drøyt. Ikke kan jeg se at det er plass til det heller selv om den blir hengende på veggen. Har dere tv på soverommet?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Nei, og hadde ikke orket å hatt det. Da hadde (seriøst) samboeren satt på tv`n når han våknet (i helgene) og sovnet til den om kvelden. Uaktuelt. ) Mener jeg )
Let's hear it for the boys! Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Nei, det er uaktuelt for oss. TVen har for stor plass i hverdagen allerede.
*Minnie Mus* Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Nix. Jeg kjøpte det for ca to år siden, men den ble aldri brukt. Så nå står den inne på rommet til 6åringen. Han bruker den til å spille wii, men den blir max brukt annenhver helg i noen timer...
erteposen + 4 Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Vi hadde det i USA, men det er ikke noe jeg ønsker. Liker å bruke senga til andre ting:) Soverommet er først og fremst for soving, og jeg liker det rent og minimalistisk akkurat der.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Ja, det har vi. Og det er ulevelig uten. Har 2 kronisk syke barn og i perioder må jeg legge meg med barna, dvs 1830. Og det er ærlig talt ikke noe stas å sitte på soverommet i mange timer å kikke rett i veggen. Så tv på soverommet er et must for oss. På morgenene har vi kosestund i senga hvor begge ungene sitter å leker litt med tv`n i bakgrunn. Veldig kos. Og gir oss en myk start på dagen.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Ja, vi kjøpte det for en måned siden ellerno. Til nå er det ungene som har brukt det mest, så slipper vi ha barnefilmer på i stua =P Har ikke ordnet kanaler der oppe ennå, men det er ikke noe stress heller. Har sett på en film sammen siden vi hang det opp.
tomat15 Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Jepp det har vi. Har egentlig ikke noen god grunn heller, men synes bare det er utrolig deilig å legge meg i senga og se tv. Det er kun jeg som bruker den. Legger meg gjerne i ti tiden og ser på tv. Synes deg er så deilig å ligge under varme dyna og glo på boksen i stede for å sitte i sofaen. Ser aldri på den om morgenen, men alltid om kvelden! Vi har alltid hatt det faktisk.
Gjest Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Ja, det har vi, tv med hjemmekinoanlegg;p Kjempekoselig å ligge i senga under dyna med kjæresten å se filmer:) Jeg er ganske kveldstrøtt, så jeg kan legge meg til å sove mens kjæresten ser på Discovery:) I helgene kan vi ha lang kosestund i senga med barnetv:)
Tante Blås Squaw Skrevet 24. september 2009 #10 Skrevet 24. september 2009 Det kommer ingen tv inn på vårt soverom! Jeg er den eneste underholdninga kællen får der ;o)
Gjest Skrevet 24. september 2009 #11 Skrevet 24. september 2009 Nei, bedres, hva skal vi med det? Tv har vi i stua, og den kan vi se på all den tiden vi er våkne. På soverommet har vi senga vår, den kan vi bruke all den tid vi er trette. Så, med mindre det finnes en måte å se tv i søvne på har vi ikke noe behov for tv på soverommet. Dessuten frister det mye mer å bruke litt tid på hverandre de siste minuttene før vi sovner enn å bruke enda mer tid på tven. Om morgenen blir det ikke sett tv uansett, for da våkner vi når ungene våkner, og barna våre får bare se tv kl. 18.00 ;-)
3småtroll♥ Skrevet 24. september 2009 #12 Skrevet 24. september 2009 Vi har fått det nå og jeg syns det er deilig å ligge å se på tv på kvelden i senga jeg! Sitter jeg i stua og sovner foran tv (som jeg ofte gjør) er det sååå kjedelig å pusse tenner og våkne igjen før jeg går og legger meg. Nå kan jeg bare slå av tv når jeg kjenner øynene detter igjen;)
Smock Skrevet 24. september 2009 #13 Skrevet 24. september 2009 Nei, og vi er begge to enige om at det skal vi aldri ha!
lille je Skrevet 24. september 2009 #14 Skrevet 24. september 2009 Nei, men lurer på om jeg har lyst på....
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 24. september 2009 #15 Skrevet 24. september 2009 ja.. jeg bruker den litt foer jeg legger meg (ofte bare med musikkkanaler mens jeg leser i en bok) eller ser paa noe som mannen ikke liker, og mens jeg venter paa at han skal komme opp aa legge seg. Om morgenen staar tven paa der i ca en halv time mens barna leker i sengen vaar foer vi staar opp i 07.30 tiden. har aldri savnet det, og hadde vel ikke savnet det naa hadde noen kommet aa tatt den. Men det er kjempedeilig aa ta et varmt bad og legge seg i ren seng og ta paa tv'en og se pa noe talentloest som katie prices realityshow og strekke seg og virkelig kose seg i sengen
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. september 2009 #16 Skrevet 24. september 2009 Ja, det er en tv der, men den har ikke strøm (ikke strøm der den står) så den er naturlignok ikke i bruk=) Når vi flytter nå snart skal vi nok bruke den, men det er vel ikke den tven som blir brukt mest. Blir bare for å ha når noen av oss er syke o.l.
petite fleur Skrevet 24. september 2009 #17 Skrevet 24. september 2009 Ja, det har vi, og det passer perfekt for oss. Hva andre synes om det, bryr jeg meg fint lite om :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå