Gå til innhold

Positiv test og ambivalent...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testet i dag morges da jeg var skikkelig kvalm i går kveld og natt. Fikk positiv test på cb digital etter 15-20 sek. Veldig blanda følelser nå altså.. Man blir jo glad,men samtidig kjenner man jo på masse bekymringer.. jeg kjenner jo at jeg får en litt sånn "vi får nå se" holdning, selv om man håper da.. Er forsåvidt ikke kvalm lenger, også synes jeg at stikkingene og murringene har avtatt allerede. hmm... er jo bare 3+6 i dag (regnet ut etter positiv eltest 11.sept). Hvis man tar utgangspunkt i første blødningsdag i SA så er jeg 4+3.

Tror jeg blir litt her inne på bli gravid.. er ikke helt klar for 1. tri tror jeg...

Dette blir tøft...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hører til at jeg har mistet 3 av fire ganger..

Skrevet

FANTASTISK, det kommer til å gå bra for deg. Ta kontakt med lege, kanskje du trenger hormonstøtte? Crinone gel har jo virket for mange og er jo helt ufarlig å bruke. Jeg ble så glad nå! Hadde selv Sa like etter deg, og vet hvordan det er å oppleve. Er i første pp etter min SA.

Lykke til, den må sitte for deg nå!!!!

Lykke til, lykke til

Klem

Skrevet

vi får støtte hverandre vi da kab:) Gratulerer så masse! Ikke mange dagene mellom oss da! SKjønner veldig godt følelsene dine altså...

Skrevet

Hei på deg og gratulerer så mye. Skjønner veldig godt følelsene dine om å gå over til 1-tri. Er jeg så heldig å være gravid neste uke så blir jeg nok litt her jeg også. Masse lykke til,går nok bra denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...