Karoline's*mamma Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Har IKM idag. Tok test i dag tidlig og den er nagativ, så då er eg vel ikkje gravid. likevel har eg vondt i korsrygg, magen og stikk i brysta. Og så har eg utflod, er det vanlig å få utflod ved IKM? Forstår ikkje heilt dette. Noko som kan hjelpe?
silje3 Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 heisann.... dette va godt å høre!!! haha..... hadde ikm på søndag e.... men ingenting har dukka opp.... tok en test mandag , men negativt.... så e sitt her nå å vente da.... skal ta en test til lørdag... viss e klare å vente......
silje3 Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 har utflod å slik e å, men ikke mye... hmmmmmm
Karoline's*mamma Skrevet 24. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2009 Godt å høyre at vi er fleire i same båt Har du ikkje testa sidan mandag? Flink du er då!! Eg må teste kvar dag! Hihi
silje3 Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 dirv å prøva å la ver å tenke på det, men ikkje lett.... skulla vist snart.... har du prøvd lenge du da? e har slutta med p pillen og fått den vanlige blødninga, men nå har dt no gått over en mnd.....
Karoline's*mamma Skrevet 24. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2009 Det er første pp, men vi prøvar ikkje på vanlig måte.. Vi har to jenter frå før Kjenner eg held på å bli gal!!
silje3 Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 prøverør? e har gutt og jente! første her å.... vi fer krysse det vi har !!!! lykke til!
Karoline's*mamma Skrevet 24. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2009 Nei, ikkje heilt prøverør, men nesten. vil ikkje gå i detalj, då eg veit det er kjente her inne;) Tusen takk, og mykje lykke til du også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå