-68mamma Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Hvordan går det med deg, jeg tenker så masse på deg. Håper du har fått kjæresten hjem og at du ikke har gått rett i kjelleren etter besøket på Kvinneklinikken. *klem*
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Hei min kjære venn:) Neida, hodet er forsatt opp og bena er fortsatt nedover:) Betyr at jeg er oppgående så det holder..... Vi har selvsagt snakket sammen om dette, men min mann er litt opptatt av at jeg ikke skal ta alle mulige bekymringer på forskudd, noe jeg har litt lett for å gjøre. Først må vi jo se om vi blir gravide igjen, og skulle vi bli det får vi ta det derfra. Blir vi ikke gravide løser jo problemet seg litt selv.......prøver og tenke litt sånn. Selv om jeg merker det kverner mye oppe i hodet mitt hele tiden. Er jo noen dager til jeg kan teste for å se hvordan det gikk denne mnd. Men velger vi og prøve, kjenner jeg at tilliten til Riksen er stor på det opplegget de kan tilby oss. Vet de ikke kan garantere noe, men vil få en skikkelig oppfølging. Første skritt på vein er jo å se om neste IKM dukker opp........ Enn med deg da, hvordan går det?? Like spent.....merker du noe på kroppen eller......jeg er spent på dine vegne:) Stor klem fra meg.....
-68mamma Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 Hei, det var godt å høre du er ved godt mot ! :-) Her er det ingen kjennetegn, men det kan vel ikke forventes en uke etter EL uansett. Hadde vært litt for utrolig om spiren skulle sitte på første forsøk, og dessuten - hvis så skulle skje - så har jeg veldig klart for meg at det er 50% sjanse for abort de første tre månedene. Så her kommer jeg til å være meeeeget forsiktig med å juble om det skulle bli en positiv test. Har lest at IKM kan bli forskjøvet etter pergo-bruk, vil det si at det er mer enn 14 dager mellom EL og IKM, eller har vi regnet feil ? Jeg krysser fingrene for oss begge to - når kommer du til å trste, tror du ? Neste søndag eller før ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå