saa09 Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Går det en eneste dag uten at dere ikke har menssmerter/murringer??
nikitaa90 Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 hmm.. er d bare jeg i hele verden som IKKE skjønner hva MURRINGER er fornoe? er det fordi jeg aldri har hatt Murringer ved mensen? Eller har jeg kanskje hatt d men skjønner ikke hva murringer er ? hehe.. Seriøst, kan noen forklare meg?) Jeg har smerter og stikking ved hosting eller nysing...
Gjest Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Murringer er som svake mensmerter nikitaa90...=0)) Hvis du aldri har hatt mensmerter er du heldig!! Hadde endel murringer de første ukene men det roet seg etterhvert...
<BabyMaby> Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Jeg har og hatt murringer,smerter hver dag. og er jo blitt mye mer obs på det nå etter jeg fant ut at jeg er gravid. Men er jo ikke langt på vei,mistenker 2-3 uker, og da det vel mye som skal vokse og skje nedi der....
Fødeklar med stor F Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Har det hver dag, blir verre på kvelden.. er 4 uker.
TPH Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Kjenner veldig mye til murringene når jeg sitter på skolen og om kveldene.. Ellers kjennes det ut som om at det bobler og bruser midt bak skambenet.. Hva kan det være mon tro? Er 5+6 (muligens 5+4)..
nikitaa90 Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Svar til 09Linnea: Nei, har aldri hatt mensensmerter KUN ømme bryster ved mensen
Tvillingmamma2010 Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Jeg har murringer ganske ofte. De kommer ofte om kvelden. Er ca 4-5 uker nå. I natt knøt det seg skikkelig helt nederst i magen. Det løsnet etter hvert, men varte noen noen sekunder. Det var i grunn ganske ubehagelig....
<BabyMaby> Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 Snutsi; det opplevde jeg i natt også. Hat hatt en del murringer/smerter hele tiden. men inatt så våknet jeg av at jeg hadde skikkelige kramper nederst i magen. Ble så redd...men gikk litt over etter jeg fikk vært på do. Men ikke gitt seg helt enda... =( sku ønske jeg kunne titte inn der og se om alt er i orden..
Tvillingmamma2010 Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 Babymaby: Du brukte det riktige ordet. .. Kramper..... Kan ikke si jeg ble redd, men prøvde å slappe helt av når det holdt på. Hvor mange uker er du? Har du andre symtomer?
<BabyMaby> Skrevet 27. september 2009 #11 Skrevet 27. september 2009 Jeg er 4+6 tror jeg.... Har ikke hatt mye symptomer enda utenom murringer,tisser en del og litt trøtt og sliten. Pluss sulten da,må ha mat ganske ofte. Men sku ønske jeg hadde andre mer sikre tegn. Hva med deg?
Tvillingmamma2010 Skrevet 27. september 2009 #12 Skrevet 27. september 2009 Jeg begynte i går morges med å være kvalm/uggen. Brakk meg flere ganger på do men kastet ikke opp, så ble jeg uggen igjen på kvelden. Veldig oppblåst i magen. Forloveden synes brystvorten har blitt annerledes. Jeg skal til legen for første gang 9 okt.
<BabyMaby> Skrevet 27. september 2009 #13 Skrevet 27. september 2009 Ok. hvor langt er du på vei da? Sku ønske jeg og merket noe med puppene,da hadde jeg liksom hatt et "ordentlig" tegn! Jeg skal til legen 13. okt. Men lurer på og bestille tidlig UL og! barn fra før? =)
Tvillingmamma2010 Skrevet 27. september 2009 #14 Skrevet 27. september 2009 Jeg er faktisk litt usikker. Får litt forskjellig svar her inne og samtale med fastlege på tlf. Jeg hadde siste mens 1. dag 11. aug... så tok jeg eggløsningstester fra dag 10 men fikk ikke LH stigning før 31. dag i syklusen, da var dato 10 sept. Tok en CB gravidtest tirsdag denne uken som sa GRAVID. Ringte til legen dagen etter. Han mente jeg var 6 uker... (utfra siste mens 1. dag) men så sier mange av jentene her inne at dette blir feil pga lang syklus. Så kjøpte jeg en CB ukeindikator, der det sto at befruktningen hadde skjedd for 1-2 uker siden.... og da er jeg 3-4 uker.... Synes dette med terminbergning er vanskelig. Vi har ingen barn fra før og er begge 30 år. Det kommer vel sikkert flere symtomer etterhvert også. Man er jo så forskjellig
mulder Skrevet 27. september 2009 #15 Skrevet 27. september 2009 Ser at du sier du er 5+4 eller 5+6 uker på vei! Det er jeg også... Når er din termin og når var din siste mens? Håper det er greit jeg spør? Ble litt nysgjerrig da jeg såg svaret ditt Lykke til videre!
<BabyMaby> Skrevet 27. september 2009 #16 Skrevet 27. september 2009 Jeg og er litt usikker. Ble gravid på første EL etter vi slutta på prevensjon,så vet jo ikke helt når jeg har hatt EL,men har sånn ca peiling ettersom jeg kjenner det ganske godt. Jeg har også tatt en CB med ukeidikator, og den viste 2-3, og det stemmer med når jeg tror jeg hadde EL. Ja,symtomer kommer og går sikkert. men har ganske sterke murringer igjen jeg nå,så er ganske så bekymret for at det skal gå galt det her...men får jo ikke gjort noe annet enn og vente... Kanskje en tidlig ultralys vil hjelpe deg til og vite bedre hvor langt du er på vei? ingen barn fra før vi heller og jeg er 23.
fremtidinord Skrevet 1. oktober 2009 #17 Skrevet 1. oktober 2009 Ser jeg er i samme båt som dere. Tok CB ukesindikator IDAG som sa jeg var 2-3. Happy! Hatt rare sammentrekninger i magen i to tre dager, men trudd det var mensen som var på vei. Er trøtt å litt slapp på kvelden også.. Iflg andre innlegg her så er sammentrekniger veldig vanlig. Murringer eller kramper.. eller hva det nå kalles. Er førstegangsgravid og 80 modell.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 1. oktober 2009 #18 Skrevet 1. oktober 2009 Har også murringer/verking/stikninger. Er 4+6 i dag, og har hatt det siden 1 uke før IKM.
Virreli Skrevet 1. oktober 2009 #19 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er 4+1 og har hatt murringer i over en uke. Det er ømt og litt krampeaktig nederst i magen. Og har ganske vondt nederst i ryggen, det kom samtidig.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 1. oktober 2009 #20 Skrevet 1. oktober 2009 Murrer godt hos meg også. Jeg er 4+2 og murringene har vart i 4-5 dager ca. Føles ut som om mensen er på vei liksom... Ganske vanlig det der. Var sånn i forrige svangerskap også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå