Gå til innhold

Lollo og Bernie vs Bamseklubben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har reist med småbarn og opplevd begge disse barneklubbene? Er det vesentlig forskjell på opplegget bortsett fra at maskottene er forskjellige?

Lurer fordi vi selv bare har reist der de har Lollo og Bernie. Min sønn forbinder derfor disse to med det å reise på ferie, og jeg lurer på om jeg risikerer han blir litt skuffet om vi reiser til et sted med Bamseklubb?

Skrevet

Har kun reist med Ving til Lollo og Bernie, men vurderte Star Tour og bamsekubben. Det vi fant ut var forskjellen var:

Bamseklubben må du bestille på forhånd og for hele perioden, mens hos Ving så bestiller du kun for de aktivitetene du ønsker å bli med på. Dvs at du risikerer at det er fult i Bamseklubben og får da ikke vært med på noe.

I Bamseklubben er barna alene flere timer om dagen, mens det er mer åpent hus i miniland hvor man er med foreldrene.

Alle i bamseklubben får t-skjorte og sekk, slik at det blir større "forekjell" på de som er med og ikke.

Flere dager med bjørneshow og minidisco hos Lollo og Bernie.

Ettersom vi hadde en på 5 og nesten 3 valgte vi Ving. Som vi skjønte ville det bli mye mindre å være med på for han som var for liten til bamseklubben med Star Tour. Har man kun en som kan bli med og får plass i bamseklubben er sikkert den bra.

I testen til VG kom også Ving best ut.

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=546179

Skrevet

Så man er ikke garantert å få plass i Bamseklubben selv om man forhåndsbetaler?

Minidisco er en av favorittene hans og Lollo og Bernie tskjorte selges nå på hotellene. At han skal være alene flere timer om dagen i en klubb når vi er på ferie sammen ser jeg ikke helt poenget i, og miniland er jo helt supert.. Kanskje vi bare skal holde oss til Ving og Lollo og Bernie da..

Takk for svar:)

Skrevet

Har man fått bestilt plass i bamseklubben så har man plass hver dag, men det er begrenset antall plasser så det kan være fult når man skal bestille. På den måten opptar man en plass hver dag uansett om man er der eller ikke.

Synes derfor Ving sitt konsept er bedre hvor man dagen før kan bestille aktiviteten man vil være med på.

Skrevet

Hos de fleste Bamseklubbene er åpningstidene mellom 10 og 12 + åpent hus for de som ikke er med i klubben fra 13- 14.

Barna får også ryggsekk, t-shirt og gruppebilde på siste klubbdag.

Det er barneshow stort sett hver dag med besøk av Coco, Bamse, +++ og som regel ved bassenget 2-3 ganger i uken.

Om man ikke er medlem i Bamseklubben kan man fortsatt komme på åpne arrangementer som i utgangspunktet er forbeholdt medlemmene, slik som bursdagsfest for Coco ++

Bare sånn til info:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...