snartmortilto2010 Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 jeg er 21 uker på vei og jeg elsker å sove på magen om natta... sover så mye bedre da egentlig.. men det er ikke farlig for babyen at jeg gjør det??
Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Jeg tror nok ikke det er farlig for babyen sin del (uten at jeg er noen ekspert på området), men etter hvert i svangerskapet vil det nok bli svært så vanskelig for din egen del å kunne fortsette å sove på magen. Desverre. Jeg har lest et sted at å ligge på venstre siden visstnok er det beste. Du kan prøve med x antall puter mellom seng og hode, mellom nederste ben og seng, samt mellom bena for å få det til å fungere dersom det er vanskelig. Det hjelper.
Belladonna med to gutter Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Jeg sover på magen, er 27 uker på vei! Går bra:)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Så sant du ikke merker ubehag er det ikke farlig Jeg gleder meg masse til å kunne sove på magen igjen!!
elise78 Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Jeg har sovet på magen gjennom hele mine to forige svangerskap. Går helt fint:-)
snartmortilto2010 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2009 tusen takk for svar =) er ikke noe ubehagelig å sove på magen, sover mye bedre på magen men ¨drømmer så mye rart at jeg knuser han å sånn.. hehe. så begynner nesten å tru på alt jeg drømmer.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå