Gå til innhold

Hva er DIN mest sensuelle, spennende, erotiske opplevelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt "inspirert" her da jeg svarte på en annen tråd. Den dreide seg om trekant, og jeg fortalte min lille historie:

Min erfaring med trekant var vidunderlig.

Jeg var ikke i et forhold med noen av deltakerne - den ene var en "knullekompis" som også er en venn og kollega av meg, og den andre var kameraten hans. (Vi vanker alle i samme miljø, så jeg kjenner den ene godt, den andre litt)

De bare sjekka meg opp en vakker kveld, begge to synkront, booket oss alle inn i samme seng, slo på musikken og vips!

Absolutt HEEEELT vidunderlig med to vakre vakre menn på en gang, glemmer det aldri. Det gjør ikke de heller, det hender de henviser til det med et lite blunk...

Hva er DIN mest sensuelle, spennende, erotiske opplevelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fyr var interessert i meg og ba meg hjem for å besøke han i københavn. Jeg skulle besøke han i 4 dager, og vi skulle egentlig gjøre bare kompisgreier, men jeg hadde en mistanke om at han var ute etter noe mer.

Vi hadde det kjempemorsomt, planla noe jobb-greier/et fellesprosjekt, var i byen på "turist"-ferd og nøt sola, lagde tøysete videosnutter og reportasjer av hva vi så i byen og av hverandre (skulle egentlig drive og dokumentere noe av jobbgreiene med dette.) På kvelden drakk vi vin og han tilbydde meg massasje, men det ble ikke noe mer.

Dagen etter jobba vi litt igjen, var på kino, holdt litt i hånda, og drakk mer vin. Den kvelden ble det litt romantikk, om man kan si det sånn, men ikke sex. Jo, eller, ikke helt, men han fikk fingre litt på meg.

Neste dag fullførte vi jobboppdraget vårt, og feira det litt. Tilbake i leiligheten hans ble det mer vin, og i et hugskott kom jeg på å spørre om det lille kameraet hans hadde stativ. Han lukta ikke lunta, men henta det fram, og begynte å romstere på kjøkkenet. Jeg stilte opp kameraet foran dobbeltdivanen hans i stua, og filmet meg selv mens jeg kledde sakte av meg og kjælte med brystene mine. han holdt på å få hjertefeil da han midtveis i dette kom ut fra kjøkkenet...

Så kledde jeg av meg alt, jeg hadde siktet inn kameraet til å fange opp hva som skjedde på divanen, og helt naken la jeg meg foran linsa. Jeg gned meg selv og masturberte, og mannen var - som ved et trylleslag -omtrent like avkledd som meg! (forstå det den som kan...)

Vi kjælte hverandre, men penetrerte ikke, og hele den kvelden så vi filmen om igjen og om igjen og nøt det begge to. dagen etter måtte jeg dra...

Jeg er egentlig litt sjenert, og viser meg sjelden fram, men her følte jeg meg fullstendig fristilt, fordi vi ikke kjente hverandre utenom det profesjonelle.

Jeg er dessuten livredd for at sånne ting om meg skal versere i disse youtube-tider. Men mannen har lovet meg at han ikke lenger har opptaket, dette er jo ca 8 år siden. Uheldigvis ble han meget forelsket og prøvde febrilsk å holde kontakten med meg i Norge, men jeg fikk kjæreste hjemme og var IKKE interessert. Han ble nesten en slags stalker, jeg har lite kontakt med han i dag. Men opplevelsen og opphisselsen glemmer jeg aldri, det står for seg selv.

Skrevet

Første gang jeg hadde sex med sambo. Det var bare "vanlig" sex, men vi syntes i utgangspunktet at det var litt vel tidlig begge to. Vi brukte ca 4-5 timer på kosing, kyssing og pillowtalk før vi i det hele tatt fikk av trusene, alt gikk veldig rolig og sakte for seg, og jeg tror aldri jeg har vært så opphisset i hele mitt liv. Jeg hadde aldri før kjent meg så trygg og rolig på noen, jeg kunne være meg selv og tenkte ikke på hvordan jeg så ut. Rett og slett bare veldig sensuell sex mellom to som absolutt forguder hverandre.

Skrevet

Det var den gangen bf stakk tissen inn i musa mi å jeg ble gravid

• 4 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg for første gang hatt sex over nettet, og det var utrolig opphissende!

Jeg har kjent mannen i mange år, og har et godt øye til han. Vi har møttes to ganger i sommer på festivaler, og begge gangene har det endt med sex. Han forførte meg den ene gangen, og omvendt neste gang.

Han er 8 år yngre enn meg, og veldig vakker og atletisk. Vi er hverandres "hemmelighet" akkurat nå, og han holder kontakt med meg på facebook bl a. Vi bor lang vei fra hverendre, så vi chatter innimellom, men ikke så ofte.

Men i går tok chatten en helt annen rute enn vanlig. Han anbefalte meg å prøve skype, og da lastet jeg det ned straks. Vips var han der, med bilde, og det var underlig kinky og ganske "nært"! Vi chattet litt over skype, og mimret litt om våre erotiske opplevelser på festival.

Han kom langsomt med flere og flere seksuelle hint, og kledde etter hvert av seg ett og ett plagg. Han antydet hva han ville gjøre med meg, og da jeg etter hvert ikke klarte å dy meg, kledde jeg også av meg.

Det var rett og slett opphissende. Han strippet sakte til alle plaggene var av, og kommenterte på chatten innimellom. Jeg var naken selv før jeg visste ordet av det - jeg er egentlig sjenert, men det var bare så deilig å kle av seg!

Han insisterte på at jeg skulle stimulere meg selv, og da jeg så hele ham naken - han er helt utrolig veltrent og flott - så var det ikke vanskelig å følge oppfordringen. Han brakte seg selv til orgasme foran øynene mine der på skype, og jeg må ærlig si at jeg var helt forstyrret av denne opplevelsen.

Jeg sovnet til slutt, men drømte om å ha sex med samme mann i kjøtt og blod. Han sendte meg en vakker melding på FB dagen etterpå, det var veldig galant, han takket meg for den deilige opplevelsen....

Gruer meg nesten til å chatte med han igjen, er litt blyg selv om det var kjempedeilig, og tror aldri jeg kommer til å våge dette igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...