Gå til innhold

Hvordan går det med uke 38-.jentene??

Anbefalte innlegg

Hei Coma!

Jeg har så og si ingen tegn på graviditet jeg heller - bare et sterkt og klart + på CB testen, og det holder visst i følge klinikk Hausken :-)!!!! Tok blodprøve i går som jeg får svar på i slutten av uka, og skal ta en til på torsdag for å se om hcg stiger som det skal. I følge Hausken skal jeg ikke ta blodprøve, men jeg gjør det for meg selv...

Lykke til resten av alle her inne og i første omgang alle 38 ukerne!

Klem

Fortsetter under...

Jeg er på rugedag 8 og testet i søvne i natt (jeg var faktisk oppe og testet, men husket det ikke før i dag morges, haha) Den var snøhvit foreløpig...

Men HUUUUURRAAAAAAAAAAA FOR TO POSITIVE!!!

Gratulerer så mye med positiv test mamma-til-en-prins! :-)

Jeg har også testet idag.....og den ble faktisk positiv:-) Blått, klart og tydelig + på CB'en.

MEN, jeg har også begynt å småblø litt, så dette ender vel i en spontanabort.....:-( Har heldigvis ingen smerter foreløpig, så det er jo et positivt tegn. Jeg skal ta blodprøve på Riksen imorgen tidlig, så da får vi se hva HCG-verdien viser. Har snakket med Riksen,og de sa at det ikke var uvanlig med litt småblødninger,så jeg skulle ikke tenke så mye på det.

Det er lettere sagt enn gjort, jeg tenker ikke på noe annet idag jeg! I mitt hode så er blødning ikke bra:(

Ja,ja får vente å se da....

Annonse

Usj, jeg tror løpet er kjørt her i gården... i dag våknet jeg helt uten ømme pupper, og de har vært dritvonde siden jeg satte el-sprøyta... Litt rosa Crinone kom ut også... Og testen jeg tok i går var jo kritt hvit så.... Skal ta blodprøve i morgen, og får jo ikke svar før på mandag/tirsdag, men innen da har jeg sikkert fått mensen. SNØFT!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, på'n igjen:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...