Lillekatt2ivf:-( Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Jeg er fortsatt sykmeldt, men er i bedre form nå... Rugedag 4 bare :-(
mamma_til_en_prins Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Hei Lillekatt! Jeg er på rugedag 8 nå. Og er i fin-fin form. Ingenting å klage over:-) Skal teste på onsdag. Er så spent:-)
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 Så bra!!! Onsdag ja, da er det jo under en uke igjen!! Jippi!!
mamma_til_en_prins Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Ja, nesten så jeg teller minutter nå:-) Men har bestemt meg for å holde meg til onsdag. Skal ringe inn resultatet uansett svar, for eventuelt å få satt opp UL time (håp håpe) eller å få ny time for nytt forsøk. Skal bare slappe av i helga og ruge så godt jeg kan:-)
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 24. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2009 Hehe, skjønner hva du mener... Jeg har litt rosa i truseinnlegget, men det kan jo være crinonen....Bra du klarer å holde deg til onsdagen da!!! Jeg skal ta blodprøve på fredagen, men får ikke svar på den før mandag/tirsdag, så jeg tar nok en test på fredagsmorgenen.
Coma Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Hei jenter:-) Dagene snegler seg avgårde ja.....Idag har jeg en dårlig dag og tenker at dette forsøket går rett i dass. Helt fram til nå har jeg hatt murrunger og stikkinger, men idag kjenner jeg ingen verdens ting:-( Sammenligner veldig "symptomer" fra forrige forsøk hvor jeg ble gravid, og det gjør meg sprø! Lillekatt (har du byttet nick forresten??): Rosa i truseinnlegget hadde jeg sist forsøk da jeg ble gravid, så det kan jo være et godt tegn;-) Jeg skal ta blodprøve torsdag om en uke. Kommer vel til å ta en test onsdag morgen tenker jeg.... Lykke til alle sammen:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 hei på dere jenter:) for noen seige dager asså!!! test dato på torsdag neste uke....hundre år til liksom!! hehehe... men formen er helt fin og jeg jobber hver dag så dagene g¨år egentlig....er på rd 6 idag....det har murret i både rygg og mage de to siste dagene men det kan like gjerne være kombi fra uttak og at jeg står og går hele dagen....men det der finnes små vondter og stikk i mage region i ny og ne uten at jeg helt vet hvor det er... tror mye av dette skyldes etterdønninger fra uttak da det var litt mer "bestyr"denne gang... ellers ikke ømme pupper eller bivirkninger fra cyclogest eller pregnyl .... litt ømme på siden kanskje men ikke noe å snakke om liksom... så er ganske så symptomfri som dere skjønner...... men men er jo så lite å gjøre med hva slutt resultat angår..det råder vi ikke over dessverre...men har en god følelse denne gang uten at jeg helt vet hvorfor (?) men det jge vet er at går det ikke denne gang blir skuffelsen MYE verre enn sist.... første forsøk gjerne er ett skudd i blinde på en måte..... lykke til til oss alle!!! måtte neste uke kry av positive tester!!!xxxxxx
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 25. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2009 Æsj da, Coma - håper du ikke har rett!!! Jeg har heller ingen symptomer, kjenner egentlig ingenting nå, annet enn ømme pupper, men det har de vært siden før uttaket. Men i magen kjenner jeg ingenting..... Satser på at det sitter for deg, Coma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Krysser fingrene for deg jeg! Ja, jeg byttet litt nick - gærn er jeg da!!! hehe!! Skjønner hva du mener med at skuffelsen blir verre denne gangen, tøysekroppen... Er der jeg også. Første forsøket var liksom sånn man bare måtte igjennom - nå har jeg mye høyere forhåpninger.... DRITT! Men vi satser på at alle får positive ja!!!!
mamma_til_en_prins Skrevet 25. september 2009 #9 Skrevet 25. september 2009 Jeg lurer også VELDIG på om det er et bra eller dårlig tegn at jeg ikke merker noen ting? Er på rd 9 nå og ingen symptomer på noen ting. Er bare livredd for at tr kommer på besøk i helga. Da blir jeg UTROLIG skuffa... Lykke til rugere! Måtte alle ha nydelige tester neste uke:-) klem
Søskenhåp adopterer Skrevet 25. september 2009 #10 Skrevet 25. september 2009 Tester ikke før mandag 5 okt. og det er jo en halv evighet til. Det er på rugedag 16 fant jeg ut, forrige gang tok jeg bp på rugedag 11 så jeg skjønner ikke helt opplegget til Riksen med disse datoene. Jeg synes det varierer fra gang til gang. Jeg har hatt "press" i magen og vært en del småkvalm, men i går og dag ingen ting. Det kan like gjerne være crinonen så jeg bare venter.... Har jo et fullgått svangerskap bak meg og da var jeg "knallgravid" og fikk symptomer etter 3-4 dager så jeg er alltid negativ når det samme ikke dukker opp. Æsj.
Poten Skrevet 25. september 2009 #11 Skrevet 25. september 2009 Hei jenter Her går det også trått!!!!! Har konstant mensmurringer, treg mage, skytteltrafikk på tisseskåla og er veldig trøtt. Vet fra tidligere at det er progestan som herjer så det er bare og holde ut og vente på testdag. Men jeg nyter høstdagene hjemme med fine farger! Lykke til alle sammen, Håper bare vi i uke38 ikke kommer inne i samme stim som uke37 var, uff de har jeg hatt vondt av.
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 25. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. september 2009 Uff, ja.... kjipt når det går dårlig med alle, blir ikke i noe bedre og oppmuntret humør av det... Men vi får satse på at 38.jentene har mer flaks!!!! Jeg aner jo ikke hvordan kroppen min vil reagere på en graviditet, i og med at jeg aldri har vært gravid. Litt kjipt, for jeg har alle "symptomer" som folk snakker om hvis man er gravid etter HVER eggløsning jeg!! Kvalm, vonde pupper, oppblåst osv. Kjempefint! hehe!!!
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 27. september 2009 #13 Skrevet 27. september 2009 Hei! Jeg har måtte snikteste (skal egentlig teste tirsdag 29/9), både i går og i dag, og jeg får en veldig svak ekstra strek på CB, og det skal vel bety at jeg er gravid??? Jeg testet også onsdag for å sjekke at EL sprøyten var ute av kroppen, og da ble testen uten tvil helt negativ, så hcg bør vel da være på veg oppover? Jeg hadde skikkelige mensmurringer fredag kveld og lørdag morgen, men de er borte nå. Jeg har sterk og dyp puls på høyre håndledd. Jeg ble gravid med en forrige IVF (mistet i uke 13..), og da testet jeg veldig positivt på RD 10, men da satte jeg inn eggene som var hhv 8 og 12 delt på dag 3. Denne gangen satte jeg inn eggene på dag 2 og de var kun 2 og 4 delt... Kan det ha noe å si? Jeg fikk også positiv test nå i ettermiddag, men den er som sagt ganske svak... Jeg har jobbet fullt og vel så under egguttak og innsett og i hele rugetiden, så formen min er grei :-) Jeg håper jeg er den første i rekken av en hel haug positive uke 38 jenter!!!! Jeg kommer tilbake med oppdateringer når jeg får testet i mrg tidlig! Forventningsfull klem fra
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. september 2009 #14 Skrevet 27. september 2009 gammel prøver!! sier ett forsiktig gratulerer jeg!!))) tror nok du kan juble høøyte i morgen!!!) det vil jeg også om noen dager.... ømme pupper kommer og går her nå... lite cyclogest som kommer ut når jeg tenker meg om... fått to blemmer i munnen som er kjempe vonde:( små fryser i tide og utide og føler liksom at jeg brygger på noe? blæh.... ikke har jeg noe særllig matlyst heller:( men ikke kvalm heller...ikke akkurat gravid symptomer dette her men klamrer meg til håpet noen dager til....uff...det må bare gå!! jeg vil være med i rekken av positive tester denne uken!! vræææl......hvilke symptomer har du da?
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 27. september 2009 #15 Skrevet 27. september 2009 Hei tøysekoppen! Det er tidlig lete etter symptomer - jeg og fryser i tide og utide for så å bli kjempevarm i neste. Jeg har aldri vært kvalm ved tidligere graviditeter, bare litt småuggen på kveldstid fra ca 5. uke til 8... Forrige IVF (hvor jeg ble gravid - i 13 uker) hadde jeg lite utflod etter cyclogesten. Denne gangen må jeg bytte truseinnlegg for å ta unna, så det er vel ikke et godt tegn? Jeg har ikke ømme pupper, men også det peier først å komme rundt 5. uke for min del... Vi får holde ut og teste når vi skal... LYKKE TIL!!! klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. september 2009 #16 Skrevet 27. september 2009 vi får bare henge i stroppen litt til og håpe på det beste...tortur dette her opplegget her...begynner å få frynsete nerver:( også jeg som har følt meg så sindig denne gang..hittil vel og merke...merker at ned tellingen til dagen som bestemmer hvordan tiden framover skal bli er nær ja....blir det lykkelig og gravid vinter eller nytt forsøk liksom... sist hadde jeg ømme pupper fra dagen etter jeg begynte cyclogest mens nå fikk jeg det ikke før for to dager siden så smått....verre idag me det kommer og går som sagt....måtte bare få det med sånn for ordens skyld og for å øke mitt eget håp litt hihihi:)) LYKKE TIL!!! XXXX
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 28. september 2009 #17 Skrevet 28. september 2009 hei igjen! Jeg røk selvfølgelig på enda en test i dag (måtte tisse mist på natten så det gikk maks 6 timer fra forrige "tissepause". Testedag er i morgen, men jeg kunne ikke vente, og den ble litt sterkere positiv enn i går kveld... Bruksanvisninger til CB testen sier jo at en kan teste opptil 4 dager før forventet mens og at svak strek betyr gravid... Håpet har steget betraktelig og nå skal jeg ta en blodprøve og tisseprøve på legekontoret før jeg begynner på jobb! Lykke til alle uke 38 jenter og alle andre IVF prøvere!!!! Håpefull klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 28. september 2009 #18 Skrevet 28. september 2009 ååå hvordan gikk det med deg gammel prøver???)) så spent her!
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 28. september 2009 #19 Skrevet 28. september 2009 Hei! tøysekoppen! Jeg tok kun blodprøve på legekontoret og får svar i slutten av uken... Skal ta ny blodprøve på torsdag, for å sjekke at hcg er på rett veg.. Jeg tok ny tisseprøve hjemme rett før kl. 12 i dag og den ble positiv!!!, så da tok jeg ikke ny tisseprøve på legekontoret. Jeg har ingen nevneverdige symptomer bortsett fra de jeg fikk to dager etter innsett: trøttere enn vanlig og maten smaker litt rart/metallisk... har aldri opplevd det med maten før - håper det er et godt tegn :-)! Skal ta en test til i kveld og en i morgen tidlig :-)! Jeg hamstrer en hel haug CB tester i Sverige forrige helg da prisen er ca 30-35% billigere der! mannen min bare rister på hodet hver gang jeg tester - det har jo blitt ofte siden lørdag :-)! Du da? Klarer du å holde deg helt til torsdag? Jeg er så spent på dine vegne!
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 28. september 2009 Forfatter #20 Skrevet 28. september 2009 ÅÅÅÅÅÅÅ, så fantastisk gammel røver!!!!!!!! Det er jo flotte nyheter!!!! Johoooo!!!!!! Da satser vi på at resten av 38 gjengen kommer rett etter med positive tester alle mann! GRATULERER!!!
Søskenhåp adopterer Skrevet 29. september 2009 #21 Skrevet 29. september 2009 Grattis "gamla" he he.... Får håpe bp bekrefter! Jeg er og av den eldre garde her inne så håper det smitter over på meg :-) Jeg er litt positiv og negativ annenhver dag omtrent. Jeg er litt småkvalm innimellom, men dette kan og være crinonen. Tar ikke bp før neste mandag men spørs om jeg ikke tar en test i helga hvis jeg ikke får mensen før det. Jeg må nemlig også vente 2 dager på bp svar. Nei det er forferdelig denne ventetida, like ille hver gang.
mamma_til_en_prins Skrevet 29. september 2009 #22 Skrevet 29. september 2009 Hei uke 38 damer! Så hyggelig lesing " gammel (p)røver! Krysser fingene for at testingen så langt stemmer! Jeg skal test i morgentidlig. Er så spent! Formen er fin, og ingen spesielle tegn. Men det hadde jeg ikke sist jeg var gravid heller. Sender en oppdatering i morgen tidlig:-) Klem til dere alle!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. september 2009 #23 Skrevet 29. september 2009 gammel-prøver jeg GRATULERER DEG SÅ MASSE!!!SÅ UTROLIG GØY:)))) må jo stemme dette da;) jeg har testet for å sjekke at pregnylen har gått ut av kroppen og det har den fikk blank test idag...... litt skummelt syns jeg siden kanskje min egen kropp burde produsert hcg av seg selv "by now" hvis det har gått denne gangen og en test ville ha vist antydning til strek??? puppene er fremdeles øm av og på og mens murring i magen mest i ryggen i heele dag så jeg har vært nerve vrak i hele dag og begynner å miste troen på dette forsøket:((( uff.... umennsklig denne ventetiden asså...hele greien egentlig føles det som noen ganger:( litt syt i dag.... mamma til en prins: lykke til i morgen!!!!!))
Coma Skrevet 29. september 2009 #24 Skrevet 29. september 2009 Gratulerer med positiv test gammel (p)røver! Så gøy:-) Ikke mist troen enda tøysekroppen, det kan være for tidlig:) Nærmer seg testdag her i huset også....er dritnervøs! Jeg skal ta blodprøve på torsdag og så har jeg bestemt meg for å ta en test i morgen tidlig. Må si at jeg ikke har en god følelse, er rimelig sikker på at testen blir negativ... Jeg kjenner for tiden ingeting, ikke ømme pupper, ingen murring,nada...... Lykke til dere andre!
Poten Skrevet 29. september 2009 #25 Skrevet 29. september 2009 SVARTE GRANSKAUEN dette går ikke denne gang heller, mens murringer de lux og rosa spor. Kjenner lusa på gangen og vet at mensen kommer på dagen sin i morgen. Går i tenkeboksen for og tenke hva jeg nå skal gjøre. Har nå tilsammen vært 13 ganger i Køben, og vel mistet troen på at jeg noen gang kan lykkes. Litt syting nå sukk, men føler meg bare helt tom. Lykke til alle dere andre her inne!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå