Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Er litt tent på ide'en,men vil gjerne høre andre sine synspunkter på dette. Hvordan var det? Likte mannen din dette? Lagde dere 2 regler på forhånd,om hva som var lov og ikke lov? Hvordan gikk dere fram for å få det til? Sjekke opp på byen,nettet eller? Hvordan var forholdet deres i ettertid? Har dere gjort det flere ganger? Skriv gjerne litt om det. Takk på forhånd På forhånd, vil ikke ha negative kommentarer på innlegget mitt. Dette er ett seriøst spørsmål,vet bare ikke hvem andre / eller hvor andre steder jeg kan spørre
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Jeg og kjæresten har gjort det med en av mine beste venninner. Hun var klar over at det bare var en sexgreie. Forholdet fungerer supert. Vi har gjort det flere ganger. Ja, vi hadde noen bestemte regler på forhånd, men ikke mange. Han fikk ikke lov til å kysse henne på munnen eller komme inne i henne. Det var vel egentlig bare de to reglene.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Ja, har prøvd, og det var vidunderlig. Men jeg var ikke i et forhold med noen av dem - den ene var en "knullekompis" som også er en venn og kollega av meg, og den andre var kameraten hans. De bare sjekka meg opp en vakker kveld, begge to synkront, booket oss alle inn i samme seng, slo på musikken og vips! Absolutt HEEEELT vidunderlig med to vakre vakre menn på en gang, glemmer det aldri. Det gjør ikke de heller, det hender de henviser til det med et lite blunk...Men jeg ville ha vært meget skeptisk hvis jeg eller andre deltakere her var i et forhold.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Hi her. Brukte dere kondom da? Hvordan er forholdet ditt etter å hatt sex sammen da?(med bestevenninna di). Har lyst å gjøre det med noen vi ikke kjenner,men da vet jo vi aldri om hun er ren,og uten sykdommer osv.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Dette lurer jeg også på, har lyst å prøve,men har ikke turt å ta steget helt ut ennå.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Det kom visst en solskinnshistorie her, men vit det at når man har et romantisk forhold til en av de to du har med deg i senga, så kan det fort bli et drama etterhvert. Man kan ta med en venninne, men husk at selv om dere klarer å ha et godt forhold etterpå, så kan det hende din kjære ikke lenger ser på denne venninnen på samme måten. Jeg har selv hatt trekant med flere av mine venninner, men aldri med en kjæreste/samboer/mann. Jeg er for glad i mine venninner til at jeg vil risikere de vennskapene pga at jeg og min mann skal ha litt ekstra spenning. Hvis man aldri har gjort dette før, så villle jeg laget en profil på nettet. Sexdate.no er en bra side med mange seriøse. Siden i seg selv er litt treg, men den er enkel å bruke. Husk å ligge unna jenter som akkurat har blitt 20 år, prøv heller å finne ei som har passert 25 og gjerne eldre. Når man har opprettet kontakt med en potensiell tredjepart, så husk å møt denne personen helt uforpliktende over en kaffe. Da ser man mer til hvordan personen er og om man har en kjemi med personen. Når dere har "godkjent" en person, så er det på tide å sette seg ned å snakke om det praktiske. Hvordan vil dere dra nytte av denne tredje personen? Vil dere at det skal skje hjemme, eller kanskje på et hotell. Snakk om det dere imellom først, før dere snakker med henne om det. Snakk også om hvordan dere vil at det skal skje. Jentene kan begynne, alle kan begynne samtidig, dere kan begynne osv. Skal det være en hovedperson? Hvordan skal jentene forholde seg til hverandre?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Han brukte kondom med henne men ikke med meg. Forholdet til bestevenninna mi er fortsatt strålende:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Jøss, her virker det som om det er helt "åpenbart" at det er JENTER man søker etter??? Jeg er selv jente og hetero, tenner ikke på jenter. En hver trekant som involverer at jeg liksom skal ta på underlivet til an dame er utelukket. Min visjon om trekant inneholder to MENN!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Måtte blitt to menn for meg og, om det hadde blitt trekant!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #10 Skrevet 24. september 2009 Veldig enig med dere to over. Kunne ikke fallt meg inn å ha sex med ei jente. Får faktisk grøssninger av tanken på å ta på/i underlivet på ei annen dame. Så skulle det skje så måtte det vært med to menn. Min mann ville aldri hatt trekant sammen med en annen mann, så da er det jo uansett uaktuelt
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #11 Skrevet 24. september 2009 Hi her. Tenker helst på med en annen jente, da tanken på mannfolk i meg ikke er aktuelt,og det hadde ikke mannen villet heller. takk for alle svar
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #12 Skrevet 24. september 2009 Synes du skal tenke grundig gjennom dette på forhånd (og det gjør du sikkert). Det kan være vanskeligere enn du tror å se mannen tenne på og ha sex med en annen jente. Og hvis dette medfører sjalusi, som det faktisk ofte gjør, så kan det bli store problemer i ettertid. Og hva hvis du ikke synes det er en god erfaring, men mannen din synes det er helt fantastisk og vil gjøre det flere ganger? Kan fort bli vanskelige følelser av dette her! Tenk deg om.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #13 Skrevet 24. september 2009 Jeg tenner veldig på tanken om å ha trekant. Men ALDRI I LIVET at jeg ville hatt det sammen med mannen min. jeg ville blitt altfor sjalu og..nei Jeg deler han ikke med NOEN! Dermed blir det for min del bare ved fantasien:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #14 Skrevet 24. september 2009 Jeg har hatt med to menn. Som singel. En knullekompis og hans bekjente. Var en fantasi den gangen,, som var helt greit da. Men og hatt det med han jeg er lykkelig gift med nå ville ikke falt meg inn. Både fordi han overhodet ikke er interessert i andre menn, og jeg er like uinteressert i kvinner. Jeg føler ikke det savnet i det hele tatt, men er greit å ha gjort det. Jeg var fersk i starten, mennene litt eldre og erfarne på området og alt gikk som på skinner. Var aldri redd eller utrygg. Han som dengang var min knullekompis, var veldig glad i fisting, og det er vel noe jeg kan styre meg for. Men gikk med på det innimellom fordi det tente han voldsomt. Aldri på trekantene. Vi hadde alltid en spesiell stemning i rommet vi benyttet. Alltid på objektiv grunn, hotell ol. Alltid med levende lys, rolig musikk og litt trygge omgivelser. På en mangekant engang kom et par menn med utrolig små peniser- og ingen av oss jentene ville ha sex med disse. Så å stille krav til utsyret på forhånd er også greit å ha avklart. Ikke gjør det med fremmede på nettet. Er helt sikker på du finner en eller i utenom, eller som en av dere vet hvem er. Ikke velg i venne gjengen om du har kjæreste/ samboer pga sjalusi. Planlegg det litt. Hva ønsker DU å oppnå? er det noe du MÅ prøve? er det noe du IKKE liker? Veldig viktig å få avklart på forhånd!! Og husk: Angrer du- er det aldri for sent å trekke seg. Du bestemmer over din kropp!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #15 Skrevet 24. september 2009 Stor forsiktighet jente... Forsket det ut som ung(20-åra)med begge kjønn og fast partner... Big time sjalusi.....fra ham...enda det var han som ville... Men men...sikkert andre med positiv erfaring....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå