Gå til innhold

Kan dette stemme????

Anbefalte innlegg

Skrevet

som sakt hadde en SA 18 aug. blei operert da, tok en test på mandagen den var negativ, fikk mensen som bare det på tirsdag, blødde å verka som bare det, men den var feridg på lørdagen , veldig kort?

reisre på fest i helga tok et par røyk, blei kjempe uvell dagen etterpå (drakk bare brus på festen) pleier å gå bra det, men var sikklig dårlig dagen etterpå.( vært litt uggen etterpå også)

så tok en test i dag å der sto det gravid befruktelsen sjedde for 1 til 2 uker siden, altså 3 til 4uker på vei. stemmer dette da?

det værste var at jeg har gått på de tab. (30 dager; trudde ikke jeg skulle bli gravid så fort etter en SA, så jeg er livredd hvis jeg er gravid nå å har gått på tab.)

beklager rotete innlegg men er bare så forrvira??????++++++++

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvaslags tab? Var det tirsdag i forrige uke du fikk mensen? Høres merkelig ut, men det er jo fantastisk hvis du allerede er gravid igjen!

Skrevet

sånne slanke piller, kur på 30 dager gå ned 2 str. ,

veit det avr dumt av meg men jeg ville bare bli kvitt de siste kiloene jeg la på meg i vinter å sommer, har hatt to SA de siste 6 mnd.

men er ikke disse testene til clearblue bra og gode?

Skrevet

ingen andre som har erfaring med graviditet og mensen?

når blir treminen da evt?

hvis jeg faktisk er 3 - 4 uker på vei?

kan man få mensen å ha eggløsning rett før eller rett etter mensen, anner ingenting jeg nå , litt forrvira

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...