Zeke Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 som sakt hadde en SA 18 aug. blei operert da, tok en test på mandagen den var negativ, fikk mensen som bare det på tirsdag, blødde å verka som bare det, men den var feridg på lørdagen , veldig kort? reisre på fest i helga tok et par røyk, blei kjempe uvell dagen etterpå (drakk bare brus på festen) pleier å gå bra det, men var sikklig dårlig dagen etterpå.( vært litt uggen etterpå også) så tok en test i dag å der sto det gravid befruktelsen sjedde for 1 til 2 uker siden, altså 3 til 4uker på vei. stemmer dette da? det værste var at jeg har gått på de tab. (30 dager; trudde ikke jeg skulle bli gravid så fort etter en SA, så jeg er livredd hvis jeg er gravid nå å har gått på tab.) beklager rotete innlegg men er bare så forrvira??????++++++++
Ragnis Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Hvaslags tab? Var det tirsdag i forrige uke du fikk mensen? Høres merkelig ut, men det er jo fantastisk hvis du allerede er gravid igjen!
Zeke Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 sånne slanke piller, kur på 30 dager gå ned 2 str. , veit det avr dumt av meg men jeg ville bare bli kvitt de siste kiloene jeg la på meg i vinter å sommer, har hatt to SA de siste 6 mnd. men er ikke disse testene til clearblue bra og gode?
Zeke Skrevet 24. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2009 ingen andre som har erfaring med graviditet og mensen? når blir treminen da evt? hvis jeg faktisk er 3 - 4 uker på vei? kan man få mensen å ha eggløsning rett før eller rett etter mensen, anner ingenting jeg nå , litt forrvira
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå