Gå til innhold

Hjelp meg noen? (ikke om SA)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde en SA 18 aug. blei operert osv, fikk mensen igjen for første gamg forige tirsdag , blødde som bare det og mageknipp,hadde tatt en tst på mandagen den var negativ.

så (for å gp ned de kiloene jeg hadd elagt på meg under de to på begynnte svangerskapa, tok jeg sånn forbrennings tab.( 30 dager)

var på fest i helga å tok et par røyker, blei siklig uvell dagen etter på, pleier ikke det selv omjeg ikke drikker.

Så tok jeg en test igjen nå veit ikke hvorfor, men der står det gravid, befruktelsen skjedde for 1 til 2 uker siden sår det da,

hvorfor fikk jegmensen da, å er kjempe redd for at de tab. jeg tok skadda den lille inni der,

sorry veit kjempe rotete innlegg men jeg er bare full av forrviring nå , er dette sant er jeg gravid igjen nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan svare eller skjønner hva jeg skreiv?

Skrevet

Hmmmm, ikke lett å forstå hva som skjer med deg. Og jeg vet ikke hvor lenge hcg holder seg i kroppen etter SA. Men min første tanke er at du må smøre deg med tolmodighet i noen dager, og så teste igjen. Og skulle det vise seg at du er gravid, så tror jeg ikke at du skal bekymre deg for tablettene i det hele tatt. Tenk på alt det kvinner både utsetter seg for og putter i seg før de vet at de er gravide! Den lille spiren i magen er ikke avhengig av deg de første ukene. Den klarer seg selv. Og de fleste av oss finner ut at vi er gravide i uke 4, og det er tidsnok å legge ned alt det usunne da! (Dersom man ikke prøver å bli gravid da...)

Massevis av lykke til! Hold oss oppdatert!

Skrevet

skjønner at det ikke er lett å lese det jeg skreiv jeg forstår det ikke selv hihi. jeg tok entest 2 uker SA å den var kjempe hvit, bare for å se om alt var ute av kroppen liksom.

jeg prøver å bli gravid (vært det to ganger dette året,men de pleier liksom å ta noen mnd etter en oprasjon , det gjorde det iallefal de gangene vi har prøvd . men e rdet mulig å ha mensen å så være /bli gravid slik?

Skrevet

og jeg er enig med " etterlengtet" -fosteret klarer seg fint..bare ikke ta flere like tabl når du ikke vet noe..

- du kan skaffe deg en time hos legen og få dette bekreftet, -og du kan be om snarlig time om du er bekymret for om ting er som det skal være...men ifølge mine egne erfaringer så klarer fosteret seg bra..iallefall så tidlig!

Skrevet

ja slutta med disse i helga, kanskje kroppen prøvde å si i fr aalt da, selv om det er tidlig, ja håper det, kjenner jeg ersikklig kvalm men det er vel forde jeg erredd for alt.

tok kontakt med legen som hadd eUL på meg i aug, hadde UL hver uke før jeg blei operert, så skal få det denne gangen også, men jeg lova liksom at jeg skulle vente noen mnd først da, men trudde som sakt ikke jeg skulle evt bli gravid så fort.

men de testene hvor det visser hvor langt du er på vei må vel stemme ikke sant at jeg faktisk er gravid. er kjempe redd kjenner jeg hihi.

når blir treminen da evt det stemmerjo ikke når jeg hadde mensen sist uke ca blir terminen da tru?

Skrevet

Fikk du utskrapning etter siste SA? Hos noen som ikke har vært til utskrapning, så kan det være noe igjen som ikke har kommet ut og som også fører til at du fortsatt har HCG i kroppen. Jeg ville ringt legen jeg..

Skrevet

Ok.. Nå leste jeg de andre innleggene på denne tråden. Bare se bort fra det jeg skrev :-) Har du hatt en blank test så er nok denne positiv.

Da vil jeg tro du har hatt EL etter selve aborten som du ikke har fått med deg. Kanskje rundt 10-12 dager før den testen du tok som var positiv tenker jeg :-) Jeg ville tatt en god gammeldags clearbluetest, de med strek. Og tatt to dager på rad, eventuelt en dag mellom. De strekene blir sterkere hvis du får mer HCG, så om du er gravid vil streken bli sterkere.

Krysser fingrene for at du er gravid og at det går bra denne gangen!

Skrevet

hadde utskrapning ja, tok jo en test 2 uker etter å da var den negativ så ville tro at det stemmer da, siden den var neg. da og bli posetiv 3 uker seinere det er jo ikke mulig????

Skrevet

tok en slik test som står gravid å mange uker, det sår at jeg blei befrukta 1 eller 2 uker siden, det rare er jo at jeg hadde mensen forrige uke?

men de pleier jo stemme?

Skrevet

Ta deg en tur til legen du, så finner du nok ut av d :))

Skrevet

du sier du hadde mensen sist uke. og testen sier du ble befruktet for 1-2 uker siden?

Da vil jeg tro mensen din var EL. noen gangen kan man blø når man har EL :)

Vil tro du er gravid :)

Skrevet

Blødde masse,men det kom seint på tirsdagen men det stoppa opp på fredagen, å litt lørdagen.

men kan dette stemme altså, håper legen ringer i morgo så får jeg høre med han, håper det er sant men er redd for at jeg blir skuffa. håper håper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...