Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så møkkalei alt sammen nå :( Jeg har ikke IKM før på tirsdag/onsdag men fikk en haug med tester i går. Jeg har ikke brukt strimmel før så jeg prøvde en i dag tidlig. Den var jo blendahvit selvfølgelig. EL testene som jeg har fått to streker på tidligere var det bare en strek på nå. Jeg har hatt masse stikkinger i magen som jeg ikke har hatt tidligere, noe som jeg tenkte *kanskje* betydde noe men tydeligvis ikke da..

I går hadde jeg og samboeren 9 års dag og det vil da si at vi nå har prøvd i 5 år. Og fortsatt ingenting. Tror jeg bare må gi opp dette. Jeg orker ikke flere skuffelser gang på gang.. Klarer ikke mer!

Beklager, dette ble ganske negativt men nå er jeg bare helt "på bånn".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal man si til d da ???

Du er iallefall i din fulle rett til å være møkklei !! :)

5 år.... *sukk*

D hadde ikke jeg klart.. Kan hende du er tøffere enn du tror ?? ;)

På den annen side; d er merkelig hva en klarer når en ikke har noe valg.

Og kanskje d er lurt "å gi opp", en liten stund iallefall.. Har hjulpet en del folk d..

Vet ikke din historie, er du under utredning e.l. ??

Håper virkelig d går bra for dere til slutt !!!!

Skrevet

Takk for det...

Joda, vi har vært til utredning, begge to. Alt er bra med begge to. Har vært inne på Riksen og prøvd litt av hvert men ingenting fungerer.

Er vel dette man kaller "uforklarlig barnløshet".

Skrevet

Glem hele greia, begynn å snakke om adopsjon (det tar jo også fort 5 år nå om dagen) dersom dere er sikre på at dere ønsker å bli foreldre, og så skal du se det kanskje klaffer av seg selv når dere slutter å planlegge.

Lykke til !!

Skrevet

Dersom ingenting feiler, men dere likevel ikke blir gravide, da må vel dere være gode kandidater til ivf ?? ..eller..??..

Skrevet

Heisann. Vil bare si at jeg er utrolig lei meg på dine/deres vegne. Ord blir fattige. Ønsker deg masse lykke til,og håper det en dag vil klaffe. Har du/dere prøvd helsekost,akupunktur,o.l? klem

Skrevet

Heisann

Henger meg på katta76 her. Lykke til videre. Skjønner du er drittlei..skjønner det VELDIG godt!

Men jeg kjenner en som har prøvd og mistet veldig mange ganger og hun adopterte en jente på 5år (mener ikke at dere skal adoptere da) og etter det så ble hun gravid og da satt spiren :)

Er ikke det samme som dere da, men med tanke på at hun sikkert slappet litt mere av når hun hadde en annen å tenke på gjorde at hun endelig fikk det barnet hun hadde ønsket i over 20år.

Skrevet

Tusen takk for trøstende ord. Føler jeg bare har møtt bunn totalt denne gangen. Har hatt et lite håp men når tester og alt blir negativt da blir det en skuffelse.

Har vært ute noen timer og gått i skogen nå. Skal snakke med samboern i kveld og kommer nok til å legge babyplanene på hylla for vår del. Er visst ikke meningen at alle skal bli foreldre her i verden. Adopsjon er en mulighet men det er en laaaaang prosess og ikke alle som blir godkjente heller.

Ivf har vi vært gjennom og det fungerte heller ikke. Så da blir det nok en barnløs fremtid på oss.

Ønsker alle lykke lykke til. Jeg kommer innom og leser om dere innimellom og gir noen råd om det kan hjelpe. Har jo vært gjennom det meste innen dette faget.

Stor klem

Skrevet

Kjære skybaby sender deg en stor klem. Ta vare på deg selv og din kjære, høres utrolig tøft ut å være på prøvern i 5 år. Ønsker deg lykke til i valget du står overfor.

Skrevet

Trist at det ikke skjer noe for dere! Har dere vurdert flere prøverørforsøk?

Jeg håper inderlig at det blir en spire på dere til slutt, ingen fortjener å være barnløs! Trøsteklem fra meg:)

Skrevet

Ble så lei meg på deres vegne... :( Synes du er ein beintøff jente som har klart å være prøver i 5 år!

Jeg ønsker deg masse lykke til framover, uansett hva det blir til...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...