Linchick Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Før jeg ble gravid selv, gikk jeg rundt med en illusjon om at man "stråler" som gravid. Jeg har også hørt at man kan få mer glansfullt hår, og at man ser mer sexy ut en noen sinne. For min del; That is BULLSHIT! Jeg har ALDRI følt meg mer UFRESH! Huden min er grålig, og full av hudormer og kviser. Jeg går rundt og konstant føler meg oppblåst og småfeit. For ikke å snakke om håret som faller av i store tufser, og har mistet all sin glans. Dessuten er jeg så slapp, kvalm og tiltaksløs at joggingsen alltid er veldig nære.... og sminken er veldig langt borte! Vær så snill, fortell meg at det er noen som har det litt på samme måte?!!!!? Eller er det bare sprudlende, strålende og sexye vordende mødre der ute?
Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 hehehe...sånn er det å være gravid for de fleste, vil jeg tro..jeg har gått med to før og nå tredje sv.skap..-og det er sånn med alle tre.. man stråler mere etterhvert når magen kommer og plagene forsvinner...for de fleste vil jeg tro at det meste går over etter tre-fire mnd..gjorde iallefall det med meg.. hehe...du overlever dette...og sminka kan du legge bort for en liten stund.. -og du er ikke småfeit...du er gravid..og joggebukser er jo veldig behaglig da..
Gjøkeredet③ Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Føler meg ikke noe overfresh for tiden jeg heller.. Men det gjorde jeg ikke i svangerskap før godt uti 2. trimester.. Tror det virkelig slo til mellom uke 20-25.. Håret var bare super tykt og glansfult, neglene vokste som bare det, og huden var jo som babyrumpe.. Nå etter 9 mnd med amming så har jeg heller forfalt litt føler jeg, så håper på the pregnant glow om noen mnd;o)
frossenfisk Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Å skjønner akkurat hva du mener med grå hud og hudormer. Jeg har dessuten store ringer under øynene og helt glatt, slapt hår. Er det mulig. Jeg er 4+2. Men det blir bedre håper jeg. Og i mange uker etter forrige fødsel følte jeg meg faktisk dødspen Vet ikke om det bare var ammetåka...
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 skjønner så sinnsykt hva du mener!!!! Her sitter jeg i joggers, håret til alle kanter, poser under øya, så grønn i trynet at du faen ikke ser forskjell på meg og eplejuice kartongen. Små fet og blæh! Sånn var det sist også. Frem til jeg var 6 mnd på vei. Da var jeg bare såååååå tynn og sexy. For ikke snakke om etter at ungen kom ut.. Så egentlig ut som en flodhest, men følte meg helt råå! hehe Det er lys i tunnelen. Heldigvis=)
Gjest Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Du er ikke alene!! Forrige uke var desidert den verste for min del, for da spratt kvisene ut en etter en, og tror jeg hadde ti stk i alle fall i trynet samtidig!!! Det var helt forferdelig. Det er et ork å sminke seg og finne frem klær. Kan faktisk ikke huske sist jeg gjorde det! Har bare gått rundt i tights-joggebukse og skjorte, og håret i en knute, for det går ikke an å gjøre noe med det!! Jeg liker og stæsje meg opp og ta vare på meg selv, men de siste 5 ukene har jeg bare forfalt. Men vet hva jeg skal gjøre når jeg får tilbake energien, det er selvpleie som innebærer alt fra frisøren til shopping:) Det er veldig viktig. Det er utrolig hvor mye man setter pris på sånne ting i graviditeten. Sist gang, da jeg var i uke 20 og fant ei mammabukse som var helt fantastisk god og så ut som vanlige jeans, da var lykken STOOOOR!! Det var da jeg begynte å pynte meg igjen Så jeg tror dette er heeeelt vanlig!!
Linchick Skrevet 25. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2009 Så vanvittig godt å høre at det er flere som ikke føler seg superfreshe! Jeg krysser fingre og tær for at det skal bli bedre utover i 2 trimester! For det hadde vært hyggelig for samboeren min og se meg i noe annet en joggings og tights, og ettervekst ned til øra.............
Bride09 Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 Takk, godt å høre det er flere.. I dag er jeg kvalm, enda trøttere enn vanlig..Måtte dra hjem fra jobb, hadde ikke sjans til å være der og holde meg våken... Kroppen verker her og der og jeg er pottesur! Stakkars mannen min.. Han får bare kjeft og sure miner om dagen.. Håper det blir med kvalmen kun for i dag.. Jeg er 6+1 i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå