Hagla Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Nå skjønner jeg ingenting! Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg. Er vanligvis veldig regelmessig med syklus på 28 dager. Forrige PP: brunlig spotting i 5-6dager fra ca en uke etter eggløsning. Så full stopp i en dag før Tanta kom en dag for tidlig. Rødere og mer voldsom enn noen gang før. Men etter det har jeg ikke hatt EL er på dag 18 (!) nå, og har testet fra dag 10... Hva er det som skjer med kroppen min? Har ingen symptomer (Bortsett fra noe stikking opp i der), men kan jeg likevel være gravid? Eller var det en tidlig SA og kroppen trenger tid før neste EL eller får jeg rett og slett ikke EL denne PP???? Noen som har opplevd det samme/noe lignende?
trixieee Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 hei hei Jeg fikk EL 6 dager før forventet ikm også mens 10 dager etter det. Og denne perioden har jeg ennå ikke lykkes med å finne EL, 7 dager på overtid. Det er så kjedelig å ustabil syklus! Off og off... Krysser fingrene for oss, jeg;)
Hagla Skrevet 24. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2009 Ja, utrolig kjedelig når ikke ting er som de pleier! Men har aldri hatt det sånn før. Etter førstemann kom for to år siden har jeg ligget på helt stabil syklus på 28 dager med EL rundt dag 14. Merkelige greier dette her altså. Nå er jeg jammen meg kvalm også, men det er vel bare psykisk... Krysser fingre jeg også
trixieee Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Enig! :/ Jeg har alltid hatt en stabil syklus jeg også, men etter en SA for 4 mnd. siden så er den ikke så stabil lengre- til min store fortvilelse. hehe kjenner jeg er kvalmen jeg også Jeg har så lyst å bli gravid, tenker nesten ikke på noe annet! Det er ikke bare bare dette her alstå.. hihi Men nå trur jeg endelig EL er her;D Hvordan går det med deg?
memather Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Temper dere? Hvis dere ikke gjør det, er det virkelig å anbefale! Da veit dere i hvert fall at dere har hatt EL, om dere ikke råker den hver månde.
trixieee Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Takk for tipset:) Jeg får vel begynne med det neste periode (selv om jeg håper ikke trenger det hehe). Men det er vel allerede for sent å begynne med det nå? Hvordan fungerer det forresten?
Hagla Skrevet 28. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2009 Har fremdeles ikke hatt EL har testet hver dag siden dag 10 m CBdigital. I dag er det dag 22 og jeg har begynt å spotte.... Så da er det vel bare å vente på tanta og starte igjen neste syklus med friskt mot. Neste syklus begynner jeg med akupunktur. Det fungerte som ei kule sist gang. Første hele syklus jeg fikk akupunktur satt spira som et skudd. Så håper det gjentar seg! Så flott dersom du har fått EL, da er det jo håp for deg i denne syklusen
trixieee Skrevet 28. september 2009 #9 Skrevet 28. september 2009 Årrh så kjedelig da!! Men ja frisk mot hørres bra ut Temping og akupuntur blir det neste gang da! Akupuntur må jeg si hørres veldig bra ut:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå