Gå til innhold

Flere som skal i gang med nr 3??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart hive meg i gang med prøvingen.

Er så spent på hvordan det vil gå, og hvordan overgangen til 3 barn blir.

Og spent på hvor fort jeg blir gravid nå...gikk liksom så greit med de to første at jeg er redd jeg må slite litt nå...og det har jeg ikke tålmod til..hehe

Flere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg !

1.pp nå - har IKM 4.okt.

Men er forberedt på at det kan ta lang tid..

(tok 1 mnd med første og 6 mndr med andremann)

Også veldig spent på hvordan det evnt vil bli med 3....blir det kaos i den harmonien vi nå har med 2+2, tro ?

Håper jo ikke det....

Hvorfor vil dere ha 3 ?

Skrevet

Hei.

Så hyggelig.

Vi vil ha en til ...tja, mest fordi jeg vil så gjerne.

Vi har to fine gutter på 10 og 6 år og jeg har hatt lyst på en til i lang tid. Mannen har ikke vært klar og alle rundt oss vet at han er negativ.

Så skjer det utrolige, han forteller at han vil ha en til likevel...og jeg er overlykkelig. Nå skal vi prøve i det stille og overraske alle.

Jeg bare elsker å være mamma og mannen min synes det fungerer så greit med de vi har nå at han synes det blir kos med en liten igjen.

Jeg forstår virkelig ikke hva som har skjedd, så her er det bare å bli på sjukken før han ombestemmer seg..haha.

Jeg er 33 år og han er over 40 så dette blir nok siste for vår del.

Hva med dere?

Skrevet

Mannen min er vokst opp med 6 søsken og jeg ser hvor utrolig glede og støtte de har av hverandre nå i voksen alder.

Jeg er enebarno og har alltid savnet mange søsken.

Siden jeg er godt voksen (dvs jeg kommer til å falle fra mens barna enda har mange år igjen) så vil jeg at de også skal ha flere å støtte seg på når mor og far blir borte.

Er man tre stykker så er man sjelden alene i verden, selv om kanskje en drar utenlands eller lignende.

Håper jo å få det til, men det er absolutt ingen krise om det ikke funker.

Har tenkt å gi det et halvt år eller maks ett år med prøving - dersom det ikke sitter da, så er det vel meningen at det ikke blir, og det er også helt greit.

Vi har jo allerede to skjønne unger som er friske og fine.

Håper det klaffer fort for dere - brukte dere lang tid på de andre to ?

Skrevet

vi prøver 1 pp ikm 3okt. har to jenter på snart 2år og ei på snart 7år.

kjenner utålmodigheten her og , første ble til på piller andre ble ble til1 forsøk...tiden får vise

Skrevet

Vi prøver også på nr. 3. Har en av hvert kjønn fra før. Jeg har blitt gravid veldig kjapt med de 2 første. Klarte det på første måneden med begge to og nå har jeg IKM den 28.september. Har allerede tatt 2 negative tester og begynner å lure på om jeg faktisk ikke er gravid selv om jeg har hatt masse symptomer som oppblåst mage, reagert på sterke lukter, stikkinger nederst i magen osv. Litt skuffende hvis det skulle vise seg at jeg ikke er gravid.

Med nr.2 fikk jeg positiv test 5 dager før IKM og den måneden hadde vi bare sex en gang, så jeg tror jeg blir fort gravid, men denne gangen lurer jeg fælt på hva som vil skje!! Med nr. 1 ble jeg gravid da jeg gikk på p-piller. Håper og krysser fingrene med at jeg blir fort gravid igjen, men jeg tror cluet er å ikke stresse og bare slappe av i kroppen. Merker selv at jeg har stresset noe enormt mye med å skulle "lage baby" denne måneden, og det tror jeg dessverre kan ha ført til at jeg ikke er gravid ...

Lykke til med nr 3 alle sammen :)

Skrevet

Heisann

Her er vi også igang med nr tre. Vi har hver vår jente fra før og en gutt sammen, så nå vil vi ha ett barn til sammen så er vi vel fornøyd. Er i første pp og har IKM 5 oktober. Har brukt ca 6mnd på begge de første så har ikke sånn kjempe tro på at det klaffer med en gang, men vi får no se ;)

Vi vil ha en til av samme grunn som HI jeg har så veldig lyst på en til baby :)

Lykke til alle sammen:D

Skrevet

Oj, vi har jo nesten IKM likt flere stykker - så spennende det skal bli

:-)

Skrevet

Hei. skal og i gang med nr 3. Har 2 tenåringer med x mannen og 2 stebarn med min nåværende,tenåringer dem også. Ble gravid i mai,men mistet dessverre i uke 13+5. Ble ikke gravid igjen før mens,så er da over på 2pp og venter ikm 2 oktober. Håper tr holder seg laaangt borte hehe. Masse lykke til.

Skrevet

Hei!

Vi holder på og prøver som bare det på nr 3. Har prøvd siden april i år og begynner nå å bli lei!!!!!

De to andre ble jeg gravid med innen en mnd, så nå begynner jeg snart og tro noe er galt!!!!!

Har en sønn på 5 og en datter på 3, og hadde håpet at tredje mann kom snart!

Lykke til alle prøvere, spenneden å følge med.......

Skrevet

Alle som har IKM i begynnelsen av oktober må kaste seg på IKM tråden for uke 41 da ;) Jeg har en følelse av at det blir noen positive tester framover :D :D :D

Skrevet

Men, blir ikke det IKM uke 40 da ?

(vi som har IKM 28.sept, 2. 3. og 4. okt.)

Skrevet

Jo det blir det jo ... Hm da er jeg i uke 41 da. Jeg har IKM 5 oktober.

Jaja det er jo snakk om et par dager mellom uansett, så folk må oppdatere rundt testing ;)

Skrevet

Jeg også! prøver på nr 3!

Har tenkt at det er et fint antall barn, hvis vi kan få..=) En liten gjeng, liksom...

Skrevet

Vi og prøvar på nr 3. Har to jenter på 3 og 4 år frå før. Begge ønsker seg baby, så det hadde vore kjekt om det klaffa om ikkje så lenge.

Har IKM i dag, men negativ og ingen mens. Føler meg så gravid, men testen er "blenda kvit"! Blir litt sågal av dette løpet her! Er ikkje så lett å ta innover ein negtiv test, med vondt i korsrygg, stikk i brystet og kvalme. Hihi.

Spennande at vi er fleire her inne :D

Skrevet

Jeg og sambo skal prøve fra neste år og vi har 5 åring(jente) og 1,5åring(gutt) fra før.Hadde vært så kos å få en til=)Kansje det blir 2010 baby på oss

Lykke til alle sammen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...