Solitude Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Hva bruker barna på bena når de bruker str.41 og cherrox støvlene i butikkene går kun opp til str.40 ? Er det nok med vintersko når det blir våt snø og slaps ?
Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 barn som bruker str 41 i sko?? hvor store er disse barna da? Hva med å kjøpe noen gode sko med Gore-tex? Som du selv ville brukt til fjellturer - eller om vinteren?
Sånn kan det gå Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Har i huset er det Goretex-sko det går i som vintersko når de er kommet over barnestr. Bruker det en del før de er kommet så langt også. Er det veldig slapsete så er det som regel også mildt så da bruker de støvler med gode ullsokker i. Altså det samme som oss voksne.
Solitude Skrevet 24. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2009 Hun er bare 11... og bruker samme størrelse i sko som meg. Håper hun snart slutter å vokse med tanke på sko størrelser. jammen ikke lett å finne fin sko heller i 41.
<3 Legoland <3 Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 WOW !! 41 jeg bruker str 37 og er voksen
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 G-sport har tilbud på Timberland vinter/fjellstøvel med goretex til 499 kr denne uken, både dame- og herremodell. Det skal være en kjempegod sko, har jeg hørt. Fikk den anbefalt av en kollega. Verdt en kikk, kanskje?
Mrs. Bouquet Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Når jenter er 11 år er kommet i puberteten har de fleste sluttet å vokse i føttene. Tipper hun ikke kommer til å vokse mer. Så hun kan fint sammenlignes med voksne damer når det gjelder skostørrelse. Noen bruker str. 36 andre 41. Syns faktisk ikke det var WOW.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Jeg brukte også 40/41 når jeg var 11-12 år... syns ikke det var så jævla kult, men... Jeg er forøvrig enig med hun over her, nå har hun nok sluttet å vokse i føttene, så du kan fint investere i noen dyre sko som hun kan ha fremover, noen gode "fjell"sko eller noe i den duren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå