gærne ko Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Vi må snart kjøpe nytt bilsete til sønnen vår på 3,5 år. Vi har HTS Besafe Combi X1 nå, og er veldig fornøgd med den, men no er han så lang at det er på tide å skifte. Har hatt denne stolen sia han var 9 mnd, så er heilt grønn på bilstoler akkurat no. Hadde vore veldig fint med noen anbefalinger, før eg begir meg ut i bilstoljungelen igjen.
gærne ko Skrevet 24. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2009 En ting til for dere som har kjøpt barneutstyr i Sverige: er det mykje billigare å handle bilstol der? Må evt bli i Østersund, då vi bur i Trondheim.
Neijasså... Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Vi har Britax KidFix (festes med isofix) og er kjempefornøyd! Kommer veldig godt ut i test også, det samme gjør Cybex Solution X (den har jeg ikke erfaring med). Ang. barneutstyr i Sverige så tror jeg det først og fremst er på Svinesund det er rimelig med barneutstyr. I Østersund har jeg inntrykk av at det er omtrent samme priser som i Trondheim (eller langt dyrere hvis du tar med at du må kjøre 30 mil hver vei...).
gærne ko Skrevet 24. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2009 Ja, om prisen er omtrent den samme i Østersund så blir det jo ingen vits i å køyre så langt. Vi må uansett til Åre, men aner ikkje ka slags butikker som fins der. Har aldri vore der før. Jaja, bilstol blir det jo uansett, Norge eller Sverige. Vi har ikkje isofix i bilen dessverre. Skal en tur innom barnas hus for å sjå på stoler og priser snart, er greitt å ha et par tips først Takk for tips
Minnie Mom Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Vi har Britax Kid Plus til gutten vår, samme som hun over her, men uten isofix. Kjempefornøyd med det setet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå