Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Er det farlig å ikke la babyene rape om nettene? Jeg gir min lille på to måneder mat, også legger jeg hun i sengen sin igjen. Hører hun romsterer og lager en del lyd, før hun sovner. Er ofte så trøtt om natten selv, og redd hun våkner om jeg tar hun opp for å rape. På dagen har hun kjempe store rap, og gulper mye. Andre med erfaringer rundt dette?
Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Blir slik her også. Er så i ørske at jeg ofte glemmer å ta henne opp for å få opp rap. En del ganger våkner jeg til og med av at hun ligger i sengen vår og klaffen på amme-bh'en er nede og jeg kan ikke huske å ha tatt henne over og ammet henne en gang, hehe... Er jo veldig greit å få opp en rap da, men selvsagt ikke farlig om man glemmer det. Min raper også dårligere når hun sover, så ofte har det ikke noe for seg å prøve å få opp en rap av henne om natten. Er veldig nøye om kvelden i stede, da vbryter jeg måltidet flere ganger for å få opp rap, for da sover hun mye bedre på første soveøkten sin. Hun er også mer glupsk da og sluker både melk og luft i større grad enn når hun sover og spiser samtidig om natten.
S. Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Vi raper heller ikke om natta. Prøvde på det i starten, men han ble bare irritert fordi han bare ville sove.. eller så våknet han helt. Han er fire måneder nå. Skal sies at han uansett ikke raper så mye på dagen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå