Gå til innhold

Dere med 13-åringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det at dere lar de være alene hjemme natten over??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen 13-åring, men jeg var alene hjemme over natten med lillebror (fire år yngre) fra jeg var 12 år. Skjedde ikke ofte, men når mamma & pappa jobbet nattevakt så var vi alene hjemme.

Nå skal det sies at jeg vokste opp på landet der hvor alle kjenner alle og det var kort vei til nærmeste nabo. Samt at naboene visste at vi var alene og holdt et øye med huset.

Tror ikke vi ville vært alene om vi hadde bodd i byen. Men i byen hadde vi besteforeldre og kunne vært der over natten.

Skrevet

Jeg har både 12-åring og snart-16-åring, men har ennå ikke latt dem være alene med lillebror over natten.

De hadde sikkert klart det, men det har ikke vært nædvendig ennå, og jeg er bare glad for å utsette det så lenge som mulig.

Skrevet

Jeg har en på 14 år. Han får ikke være alene hjemme natten over hverken med eller uten lillebror.

Kan fort oppstå situasjoner han ikke kan hanskes med når det ryktes at han er alene hjemme.

Skrevet

Ja, det er sånt jeg tenker på også. Det er ikke at jeg ikke stoler på jentene mine, de er voksne og greie, men det er det at andre kan komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...