Gå til innhold

Litt morsomt..... Ang. trøtthet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte legesenteret i dag for å få svar på noen blodprøver,

og hun som tok telefonen var veldig så hyggelig.. Hcg'en hadde steget veldig fint og var høy og sånn.

Men så plutselig ble hun helt stille og spurte, eh.. Går du på noen jerntabeletter av noe slag..

Nei, jeg gjør ikke det.. Nei, hun kunne se det, og helt ærlig så var hun sjokkert over at jeg kunne fungere som et normalt menneske med de lave jernverdiene, og beordret meg til å gå å kjøpe jerntabeletter med en gang, og spise dobbel dose..

Har vært så trøtt og sliten at jeg har holdt på å stupe siden jeg fant ut av at jeg var gravid, men har liksom bare tenkt at det er fordi jeg er gravid igjen så kort tid etter den første, og at jeg har en aktiv 9 mnd gammel tass som våkner sånn i sekstida på kvisten...

Lavt jern har liksom ikke slått meg en gang.

Så dette forklarer jo det meste.. Hehe!

Får komme meg på apotektet..

Ha en strålende dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kanskje jeg også skal begynne å ta jern da... Sinnsykt trøtt...

Skrevet

Kan faktisk skade å ta jern hvis man ikke har jernmangel, i hvertfall kan man få bivirkninger. Treg mage for eksempel :)

Skrevet

Alle gravide tar prøver som vil fortelle om de trenger jern eller ikke. Legene jeg har hatt har infomert meg om at jeg skal IKKE begynne på jern før de vet om jeg trenger det eller ikke. ikke begynn på jerntilskudd om legen ikke har gitt det klarsignal. jern er farligere enn man kan tro

Skrevet

Ok, da skal jeg ikke ta det!!! Forje gang begynte jeg å ta, men fikk beskjed av jordmor at jeg ikke skulle ta det mer.. Siden kosten er minst like bra denne gangen så regner jeg ikke med at jeg trenger det nå heller..! Tenker iallefall at jeg får i meg en del via mat, spiser ganske sunt. Får høre med jordmor når vi tar prøver..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...