camillah 2 små Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Jeg har ei to år gammel jente. I går fikk jeg et spørsmål i barnehagen som fikk meg til å undre litt. - "Har dere merket at jenta har sluttet å synge? Hun vil ikke være med og synge på samlingene lenger! I alle fall ikke før helt til slutt..." Og det slo meg at det stemte, når vi oppfordrer tulla til å synge hjemme, rister hun oftest på hodet, da også. Kan det være en slags trass? At hun ikke vil gjøre noe vi oppfordrer henne til å gjøre? Hun har jo blitt mer klar på hva hun vil eller ikke vil. Eller handler det om at hun er sjenert? Jeg husker da hun var mindre, og vi gikk på babysang, da var det en lang periode hun bare satt og så på de andre, og hun ble som regel ikke varm i trøya før på slutten av timen. Jeg tenker litt på at de har fått flere nye unger i barnehagen, kan det ha noe med dette å gjøre? Jeg må innrømme at jeg er litt bekymret, slike endringer kan jo kanskje være et tegn på at noe ikke er så bra, hva vet jeg. Kanskje noen av dere andre her inne har noen tanker om hva dette kan handle om? Eventuelt har erfart noe lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå