Gå til innhold

Joda, rulling, åling osv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten min er 4 mnd nå og ligger bare rett på magen.. ikke noe rulling, ingen åling og iallefall ingen kryping.. Såg i en tråd lenger nede var der en baby som krabbet 4 mnd gammel!

Hva skal de egentlig kunne ved 4 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://lekegrinda.com/det01.shtml

Denne linken er fin.

Leste forøvrig en interessant artikkel i Magasinet for et par uker siden. Temaet var barn, og der ble det påpekt at det ikke finnes ett eneste barn i verden som passer våre "normalskjema". Jeg synes det er et viktig poeng. Det er vel dermed fint lite de egentlig skal kunne når de er 4 mnd gamle :-)

Skrevet

Hehe=) syns det er så utrolig mye konkurranse! min unge gikk først, min spiste først selv... osv..

Kan ikke huske at det var sååå gale med førstemann:)

Skrevet

Ja, det er en evig konkurranse det der. Starter ved fødsel! Gjerne litt før også. Jeg fikk jo høre at "gutter er jo seinere enn jenter" *he he he* Prøver å holde meg unna, selv om jeg også blir glad når Poden gjør fremskritt.

Har en søster som har 4 barn. Der har utviklingen vært svært forskjellig. Førstemann var veldig tidlig ute. De to neste litt trege, mens minstejenta ser ut til å være litt "før skjema". Ingen henger etter senere i livet, og den råeste utviklingen har vært på nest yngste. En jente som var litt treg til å gå. Da hun først turte å slippe så stakk hun av en måned etterpå *hi hi* Utviklingen gikk plutselig i en rasende fart! Utrolig å se på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...