Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Hvor mye kler dere på de små??
Soljentene:) Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Jeg bruker gjerne singlet/kortermet body under. Hun er en varm person, så vil nok fortsette med dette utover vinteren. Men som oftest bruker hun bare langermet body, og ikke genser i det hele tatt. Det virker lettest for en travel dame på 7 mnd:)
Underveis --> Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Ikke så ofte jeg bruker genser, faktisk, men vest har jeg funnet ut er et godt alternativ når det er litt sånn ekkel "mellomtemperatur" som det er nå om dagen. Han er ganske varm av seg, så genser blir ofte for mye. Vest derimot er mer passende. Bomullsvester forøvrig. Det har hendt jeg har tatt på ham en genser når vi skal kjøre til butikken, f.eks. For mye med jakke, men om jeg vil ha på ham litt mer, så er genser et greit ekstraplagg. Han blir jo så varm i bilstolen! Lue i tillegg da selvfølgelig :-)
Gjest Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Jeg bruker som regel også bare bodyen som "genser". Når hun går i joggetøy, hehe, bruker jeg selvsagt jakka som hører til på henne. Om det ikke er veldig varmt that is
**micke** Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 vi bruker også stort sett langermet body nå (kanskje en strikkejakke e.l. på kaldere dager), men lurer litt på om jeg må gå å handle litt strømpebukser... bruker dere strømpebukser nå? ull? bomull? vanskelig med disse mellomtemperaturene ja! i vogna ligger han på lammeskinn og har dundyne, så han virker god og varm i vogna. det er vel heller når han er oppe av vogna at han trenger litt mer...
helene0: jan09+jun11 Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Når jeg bruker ullbody har jeg ofte t-skjorte over. Så slipper jeg å vaske ulla så inmari ofte
Gjest Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Nei, synes det er et upraktisk plagg, og blir ofte for varmt også siden vi bæer henne så mye. 6 uker. Blir nok noe annet når hun blir eldre og krabber rundt.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 24. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2009 syns temperaturen ute nå er så vanskelig i forhold til hva man skal ha på de små Bruker bare body og bukse inne ( ikke strømpebukse). Og har bare hatt en liten velourjakke over når vi har vært ute, men lurer på om jeg må gå over til noe tjukkere hvis vi skal være ute når det er kaldere. I vogna er jo dette fortsatt nok, men litt kaldere når han sitter i bilstolen. Ja, ja... finner nok ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå