Gå til innhold

Var på UL i går....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og der såg vi et bankende hjerte:) Er så glad:) Er 6 +1 i dag:)

Håper bare den holder seg der inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...jeg var på u l da jeg var 5 + 3..ikke noe hjerteslag enda da..men idag er det 6+ 3...så det betyr vel da at man kunne sett det idag..morro..

jeg venter også nr 3 ... merker det er veldig greit å ha vært gjennom dette før så jeg vet om ting og tang...selv om kroppen tar helt av denne gangen..men det hører med..gøy å se en som er født i samme år som går med nr tre i magen sånn ca like langt..

- og du? -vi stoler på at de holder seg der inne...

Skrevet

Ja da er vi jo like langt ca:)

Hvilket år er di andre 2 barna dine født?Artig å skal ha nr 3,man glemmer fort,iallefall jeg;) Har 2 gutter som er født 03 og 06:)

Ja jeg håper virkelig di holder seg inne;)

Skrevet

har en som er født i 03 og èn i 05..

og jeg har ikke glemt så mye..poenget er bare at de to tidligere gangene hadde jeg det helt perfekt..ingen kvalme, ingen oppkast ingen melkende pupper..hehe...denne gangen har jeg alt...-og det var noe av dette jeg ønsket med de andre...jeg ville føle meg gravid...men det gjør jeg jaggu meg nå..hehe..hvor i landet er du ifra?

Skrevet

Jeg har jammen glemt så mye :o Men var ikke spesielt dårlig med dem andre,men fikk bekkenløsning stortsett med en gang,og det fikk jeg denne gangen også...har vært en del småkvalm denne gangen,og en del vondt i magen...

Jeg er fra Nordland,enn du?

Skrevet

Arendal...en liten perle på sørlandet..hehe..

-huff..har ikke hatt bekkenløsning med noen...håper ikke det skjer heller..

-ser for meg at det er det verste som kan skje..annet enn og SA ... fortell litt om det om du vil..så kanskje jeg forstår litt mere om hva det er og hvordan det føles!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...