Tita&Tage Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Ettåringen min har hatt falsk krupp i natt,- bare mild variant og formen er super nå. Vi er midt i barnehagetilvenning, og jeg lurer på om vi kan ta et lite besøk i barnehagen i dag også? Altså, med tanke på evt. smitte... Han er selv i god nok form ihvertfall. Noen som vet?
Sonnas 2 vidunder Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Min lille tass på 2,5 hadde dette for en uke siden. Vet ikke om dette var mildt eller hva det var, men vi var nå på legevakta og fikk pustemaske og tabletter. Fikk forståelse av at dette ikke smitter, men at barna blir veldig slitne etter en sånn strabas. Jeg holdt lillegutt hjemme dagen etter, bare sånn at han skulle få en rolig dag og slappe av litt. Ble en god dag med masse kos.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 En venninne av meg sin datter sliter med falsk krupp nå om dagen, den har hengt i nesten en uke.... Men hun fikk beskjed om at det var smittsomt, og noen nettsteder snakkes der om inkubasjonstid etc...Jeg ville holdt ham hjemme med tanke på de andre barna. Synd at det skjedde midt i tilvendingen da God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå