nicki82 Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Jg har søren meg jinxet det....våknet opp til vond mage og har begynt å blø frisk blod...... Trøtt, forbanna, frustrert, sønderknust................
nikitaa90 Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 jeg våknet nettopp selv, men av vond rygg..:/ Seriøst? Blør du?:S Veldig vondt??:S Dra til legen i morgen, det KAN du hende det ikke er noe galt.. Eller?:S
nicki82 Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 Det var gode gammeldagse mensesmerter. Kjenner det bare knyyyyter seg, og man kan ikke ligge strakt. Var lite som kom, men smertene ga seg ikke, og etter en ti minutters varmdusj, silblødde jg. Stakk til legevakta, og dama gjor alt for å få meg til å gråte. "Jeg skjønner det ikke er lett", "Er samboeren din hjemme??...Åja, reist bort på jobb...så du er ALENE..." Var helt vrak, så jg stakk på jobb med en gang..og taxidama slet med takstameteret, og tenkte høyt om hvor hun kunne finne minibank...hadde lyst til å hoppe av taxi'n i fart..Har sotte på jobb siden 4... Venter bare til legekontoret åpner, så finne jg ut av det. Hun på legevakta nevnte S-ordet. Får helt noja av s-ordet...skyr det som pesten på BIM, og håper på at den ikke blir gjentatt på legekontoret. Fra å være et emosjonelt vrak, er jg bare nummen...
<BabyMaby> Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Uffameien,føler veldig med deg! Lukk øra helt for hva dumme folk på legevakta sier,det er håp helt til det motsatte er bevist! masse lykke til!
nicki82 Skrevet 24. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2009 Jepps..da er det et faktum...det er nok ingen mai beibis på mej.... Nå klamrer jg meg fast i håpet om å unngå utskraping...det som høres så fælt ut kan umulig være mindre fælt i virkeligheten!!!! Men det var en heeeerlig uke her inne da Lykke til videre i løpet da, jenter..jeg takker for meg, og på snarlig gjensyn klemmer fra en som er litt sliten av å gråte..
TPH Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Uff!! Så trist nicki82 Men, du vet i allefall at du kan bli gravid. Så fortsett å prøv, og neste gang skal du se at spiren klorer seg fast Tørker noen tårer for deg og sender deg en kjempegod og varm klem;¤ <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå