memather Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Jeg har aldri tempa før, men har hatt 36,5 i gjennomsnitt fra 4. til 14. syklusdag. 15. steg temperaturen til 36,8, så 36,7, så to dager med 36,8. Har jeg hatt eggløsning? Hører så mange som sier at temperaturen deres stiger med ca 0,5, men dette er jo knappe 0,3 i stigning...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Hei. Fra 0.2-0.5 grader er vanlig. Vil tro at du nå har hatt el. Forige gang steg jeg med 0.5 grader,mens denne gangen bare 0.2. Masse lykke til!
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Du har nok hatt eggløsning ja. Høres sånn ut. Som katta skriver så trenger en bare ha en liten høyning i målingen, og det kan være forskjellig fra gang til gang. Håper den holder seg høy leeeeenge.
memather Skrevet 24. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2009 Tusen takk, jenter!! Det håper jeg også, perle! Prøver å ikke tenke for mye på å bli gravid, men er jo sååå vanskelig! Ingen høyere ønsker liksom..
Gjest Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Ja, enig med de andre, det høres ut som du hadde EL på CD 14... Hvis du registrerer deg på www.fertilityfriend.com, så blir tempkurven din tolket der Pluss at du får en link til tempkurven din slik at du kan legge den ut hvis du vil vise kurven din til noen Så anbefaler det Du kan legge inn de tempene du har tatt til nå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå