Gå til innhold

Please, noen som har peiling på temp. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri tempa før, men har hatt 36,5 i gjennomsnitt fra 4. til 14. syklusdag. 15. steg temperaturen til 36,8, så 36,7, så to dager med 36,8. Har jeg hatt eggløsning? Hører så mange som sier at temperaturen deres stiger med ca 0,5, men dette er jo knappe 0,3 i stigning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Fra 0.2-0.5 grader er vanlig. Vil tro at du nå har hatt el. Forige gang steg jeg med 0.5 grader,mens denne gangen bare 0.2. Masse lykke til!

Skrevet

Du har nok hatt eggløsning ja. Høres sånn ut. Som katta skriver så trenger en bare ha en liten høyning i målingen, og det kan være forskjellig fra gang til gang. Håper den holder seg høy leeeeenge.

Skrevet

Tusen takk, jenter!! :)

Det håper jeg også, perle! Prøver å ikke tenke for mye på å bli gravid, men er jo sååå vanskelig! Ingen høyere ønsker liksom.. :)

Skrevet

Ja, enig med de andre, det høres ut som du hadde EL på CD 14... Hvis du registrerer deg på www.fertilityfriend.com, så blir tempkurven din tolket der :) Pluss at du får en link til tempkurven din slik at du kan legge den ut hvis du vil vise kurven din til noen :) Så anbefaler det :) Du kan legge inn de tempene du har tatt til nå også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...