niram83 Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 jeg er ei jente på 26 som trenger litt råd. jeg har en sønn på 4år fra før nå er jeg gravid i uke9. jeg er alenemor til sønnen min og nå gravid med samme far, so verken stiller opp eller tar ansvar. unnfangelsen var en tabbe som aldri skulle ha skjedd, men nå står jeg her da gravid på p-piller. jeg har tatt en abort før og det var det verste jeg har vært med på. jeg blødde ikke nok så når fosteret kom ut lå det papiret og jeg så alt ikke en god opplevelse. hva hadde dere gjort i mine sko.? verken jeg eller sønnen min lider av at faren kommer og går som han vil. for sønnen min har god kontakt med faren sin side av slekten. men jeg må innrømme jeg er litt egenstelig for alle andre sine meninger om dette. spes siden 2 av mine venniner allerede har snudd meg ryggen grunnet dette.
NormaJean Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 huff, kjedelig situasjon du er havnet i:( Først: hvis 2 venninner av deg har snudd deg ryggen pga dette så var de aldri dine venner i utgangspunktet!!!! Jeg syns du bør kontakte Amathea senteret, http://www.amathea.no/index.aspx?cat=1003 der kan du få prate med noen proffesjonelle veiledere som virkelig kan jobben sin. Jeg tror det er bedre at du får hjelp av dem enn å spørre her hvis du skjønner hva jeg mener? Hva jeg hadde gjort i dine sko vet jeg virkelig ikke. Jeg hadde vel forsøkt å kjenne godt etter om dette var noe jeg virkelig ønsket, om jeg hadde orket ansvaret med å bli alenemor enda engang. Dette er nok bare noe du kan finne ut av, om du velger å beholde eller ta abort. Det viktigste er at du får hjelp og støtte i å komme frem til riktig avgjørelse. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå