♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Noen som vet hvordan de er i størrelsene? lurer på om jeg bør kjøpe 2 eller 3 år til gutten min som ble 2 i mai.
gutteklubben grei Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Mener du de stripete så prøv for all del! Jeg kan ikke bruke disse bodyene/genserene til mine gutter (selv flere størrelser over det de egentlig bruker) for de er så trange i halsen.... Gutta har helt normale hoder ;-)
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 23. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2009 nei, mente på de ensfargede. de er det 50 % på i dag og i morgen. Jeg kjøpte en body med striper til gutten når han var liten, men den var altfor liten...
NostraStoria Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Gjelder det tilbudet kun i noen få sparkjøp butikker? Var ikke salg på disse i Stavanger i dag.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 tilbudet gjelder kun i nettbutikken. Det er de ensfargede trøyene og longsene.....ikke de andre Tom og Trine ullproduktene. Prisen blir trukket fra i handlekurven....
Pirkeanonym Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Hvor står det? Finner ikke noe info om det på nettsiden..
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 dytter på denne jeg, finner ikke det jeg heller, og når jeg legger det i handleurven er det ordinær pris på alt jeg legger til ihvertfall...
Sweet :-) Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Jeg fikk mail i går, om at det er 50% på ensfargete ullgenser og ensfarget ull longs i går og i dag. Kun nettbutikken!!! Men det står fullpris inntil du har lagt det i handelkurven. Og de reklamere ikke for det på nettsiden, pga det er ett spesialltilbud til de som abon. på nyhetsbrevet derifra!!!! Men er bare å prøve på nytt, men det er kun de plaggene jeg skeiv over her. Ikke bodyer, eller de stripete genserne/longsene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå