Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 det gjør jeg, passer på å blåse unna vogna da.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 La oss ikke ha denne diskuasjonen! Denne kan du legge inn på krangle istede, da det er der den hører hjemme!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 jeg gjør ikke det, men kjenner nadre som gjør det. synes det ser litt stygt ut..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Hehe, jeg leste litt fort her nå og trodde du skreiv at du passa på å blåse litt inn i vogna også! Nei jeg gjør ikke det fordi jeg synes det ser harry ut, klarer også fint å ta en røyk før jeg begynner å trille! Tror ikke det skader ungen på noe vis, men det ser ikke bra ut!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Jeg driter i hvordan det ser ut - røyken kommer ikke inn i vogna.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Hehehe, det er helt sant, det ser langt ifra bra ut. Du er temmelig avhengig vis du må røyke mens du triller vogna. Har ei vennine som gjør det, har røyka sjøl tidligere, men det hadde aldri falt meg inn å røyke når jeg trilla.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 jepp jeg røyker mens jeg triller =) hun sitter ikke mot meg da, så det skal vel noe til for at hun skal få det mitt i fjeset.... synes selvfølgelig ikke det ser FLOTT ut, men det bryr ikke meg. Hun tar ikke skade =)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 Selvfølgelig kommer det røyk til der ungen sitter om du triller og røyker. Vi får til og med røyken inn i huset vårt når naboene røyker. Har røyket før, men det var ikke aktuelt å røyke mer når vi begynte å prøve å bli gravide. Veldig egoistisk å frtsette denne dårlige vanen når man har valgt å få barn.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #9 Skrevet 23. september 2009 Er vel sjelden en røyker uten å være avhengig? Da er en vel bare dum da?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #10 Skrevet 23. september 2009 Om en ikke blåser inn i vogna.. (og det gjør vel streng tatt ingen) - så kommer det IKKE inn i vogna. En passer da selvsagt på at vogna er i rett vindretning! Skal en slutte å trille ute fordi bilene er på veien og kuene fjerter? Veldig blåst å påstå at det er egoistisk å fortsette å røyke selv om en har fått barn. Det er som regel en grunn til folk røyker, og det er fordi det er sterkt vanedannende.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #11 Skrevet 23. september 2009 Herregud. Sperr ungen din inne. Om du tror ungen tar skade av det når h*n sitter i vogna, må du skjerme ungen din for alt som har med forurensing å gjøre da. Kan aldri ta h*n med ut heller, for mennesker ute røyker jo også. Selv røyker jeg med vogn når jeg går tur her hjemme. Er jeg i byen eller der det er mange mennesker, venter jeg til å røyke til jeg kommer hjem.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #12 Skrevet 23. september 2009 Selvfølgelig kommer det inn i vognen. Ikke stikk hodet i sanden og tro noe annet. Like så puster ungen inn giftene fra din pust og dine klær.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #13 Skrevet 23. september 2009 oj, dere finnes jo faktisk der ute =) føler jeg blir uglesett ganske hardt når jeg røyker mens jeg triller ja. men passer jo på så vinden eller jeg blåser bort fra vogna. så da ser jeg liksom ikke helt problemet. jeg syns det er godt å gå å slappe av med en røyk mens jeg triller, og akter ikke slutte med det bare pga at folk rundt meg reagerer. ville bare sjekke om det er BARE jeg som gjør dette. og det var det jo ikke =)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #14 Skrevet 23. september 2009 Jeg røyker ca 2 ganger i måneden (når jeg er sint eller stressa) og det har skjedd etpar ganger at jeg røyker mens jeg enten triller vogn eller er sammen med barnet mitt. Jeg skjemmes når jeg gjør det ja. Ser ikke noe bra ut. Heldigvis røyker jeg ikke fast, men jeg er jo ganske dum som har den stressrøyken.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #15 Skrevet 23. september 2009 Selv om det er flere ting som er skadelige betyr det ikke at man må utsette de for allt. Og det man kan unngå bør man unngå. SLUTT NÅ Å RØYKE FOR UNGENE DERES SIN SKYLD. Er dere virkelig så egoistiske at dere ikke unner de å vokse opp med røykfrie foreldre?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #16 Skrevet 23. september 2009 Ja, gud...Ærru gæærn!!!! Seff skal jeg slutte når du ber meg om det??! Tror du virkelig at det bare er å slutte? Da hadde jeg nok gjort det for lengst. Tror det går helt fint jeg. Så lenge man ikke røyker inne lenger så tror jeg ikke ungen tar skade av det.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #17 Skrevet 23. september 2009 Jeg vet det bare er å slutte. Selvfølgelig får man røyksug, men det går over. Sluttet på dagen etter å ha vært røyker i 15 år og røyker i overkant av 20 om dagen. Såpass gjør man når man velger å få unger.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #18 Skrevet 23. september 2009 Neida, det er nok ikke bare du som gjør det. Hadde forundret meg om det bare fantes en idiot i denne verden......
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #19 Skrevet 23. september 2009 Jeg røyker ikke og vet at røyken ikke skader unger, men synes det ser litt harry og trashy ut med røyk og barnevogn.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #20 Skrevet 23. september 2009 Greit at det SER harry ut liksom, men hvor har dere det fra at det er skadelig? Får da være grenser til hva røyken kan få skylda for!! Jeg har sett folk gå med en nyfødt i BB og blåse røyken rett ned på barnet. DET er neppe bra. Men barnevogn, der hvor røyken ikke er i nærheten av ungen? Hva gjør dere når dere må gå forbi noen som røyker? Holder ungen for nesa?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #21 Skrevet 23. september 2009 det er ikke like lett for alle skjønner du!!!
Gjest Skrevet 23. september 2009 #22 Skrevet 23. september 2009 Hahaha, lo godt av siste kommentar. Eg trur dei fleste bruker ei gassmaske på ungen sin til einkvar tid. Ellers kunne eg hatt det fantastisk gøy å sjå på nokon som held foran nesa på ungen når dei går forbi eksos og røyking.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #23 Skrevet 24. september 2009 Hvorfor må dere gå rundt i offentligheten og forpeste andre? Om dere mener det ikke er skadelig for dere eller ungene kan dere heller holde røykingen deres hjemme slik at vi andre slipper å måtte bli påtvunget pasiv røyking. Husk når dere røyker ute at ca.95% av de rundt dere syns dere er ekkle, vemmelige, stinker, dårlige foreldre osv osv. Er dere de samme som tar med barna i barnetoget på 17.mai og røyker både mens vi venter på å gå og mens vi går? Tydeligvis påvirker røyken også mer enn bare helsen.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #24 Skrevet 24. september 2009 Jeg bare lurer. Røykte dere mens dere var gravide også? Dere som sier at det ikke er så lett å slutte. Har selv røykt i mange år, og når jeg ikke er gravid lenger, så kommer jeg sikkert til å ta meg en røyk på fest osv. Men aldri forran barna mine! Hva sier dere når barnet spør hva det er? "Det er æsj, men Mamma gjør det likevel?"
Lille-Pernille Skrevet 24. september 2009 #25 Skrevet 24. september 2009 Dersom jeg begynner å røyke igjen etter fødsel skal jeg ikke røyke når jeg triller. Røyken blåser den veien vinden tar den og kan like gjerne blåse inn i vognen. I tillegg ser det så ufattelig vulgært og "søppelaktig" ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå