h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Alle henger på,håper jeg... Har ikke vært sånn kjempe aktiv, den siste uka. Dette grunnet en forstuet fot, etter ei veldig ivrig dame, som tror hun er like flink som i ungdommen til må spille fotball----bhlææ (ja, meg, ja....) Men har en aktiv jobb, også i kveld har jeg vært på step, og det er gøy Dere da?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Jeg er med. Har enda ikke kommet inn i noen fast triming. Men legger inn en del trim i hverdagen. Så satset på det hjellper på vekta etterhvert. Og kondisjonen. Spiser mindre mengder mat når jeg spiser. Prøver og kutte ut snopet, men sprekker av og til. Er avhengig av denne sjokoladen min. Har jo som nevnt før startet med kanel kapsler, de jeg har er så store, så skal bestille nye fra urtesenteret etter tips fra deg happy:)) Takk for det. Skal veie meg på fredag eller i morgen. Så er spent på vekten.
Lene~mor til tre Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 joda jeg henger fortsatt med, her har det vært en travle uke hittil så jeg har flydd både hit og dit. Sånn er det jo når man skal på møter osv og skal arrangere to selskap. Blir litt utskjening denne uka med kakespising siden jenta mi har bursdag, men man må jo kose seg litt også
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Jeg MÅ skryte litt av meg selv Denne uken nådde jeg delmål nr 2, og har bare 3 små kilo igjen til jeg er nede i min ønskede vekt Det har vært en fin vekt-uke hehe Jeg sykler enda til jobb, selv om det begynner bli bikkjekaldt om morgenen. Jeg skal fortsette med det til det blir glatt. Da får vi se om jeg begynner å gå i stedet...jeg må passere et vann og en skog og er en smule mørkredd så jeg får se når den tid kommer hehe. Kanskje jeg løper det lille stykket Den kommende uken skal jeg fortsette fokuset på porsjonskontroll og trim Da går det nok rette veien mot det store målet og
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 25. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2009 oh yes.... ned 1/2 kg... fornøyd...
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Grattis stå på H@ppy
Kulå Skrevet 26. september 2009 #7 Skrevet 26. september 2009 Så flinke dere er da... : ) Jeg er absolutt ikke flink, har spist altfor mye av det ene og det andre siste par ukene, men nå er det STOPP... MÅ skjerpe meg.... 1.bud er å komme meg i seng tidligere om kveldene, for når jeg er trett stapper jeg i meg det meste 2.bud er å være i litt aktivitet hver dag.. Så håper jeg å komme inn i det slik jeg hadde for noe uker siden, da var jeg kjempeflink, iallfallmed maten.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. september 2009 #8 Skrevet 26. september 2009 Jeg var på vekta igjen idag. nå viste den ned 0,4 kg siden sist jeg skrev noe vekt på papiret mitt. Og det var tre uker siden. Så her går det veldig sakte sakte sakte nedover. Håper det setter opp farten etterhvert. Har blitt flinkere med maten,men laaangt fra god nok. Og spiser enda litt for mye sjokolade. Har blitt flink til å trimme da. Så det punktet er jeg fornøyd med:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. september 2009 #9 Skrevet 26. september 2009 Har forresten målt meg i cm også. Hadde gått ned litt der også og det er deilig og se. Husker ikke alle mål, men 2 cm hadde forsvunne rundt magen så det var deilig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå