Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 hva skal man velge til små barn? cheroxx eller docboot eller hva de heter? De mener det er det samme i butikkene jeg har spurt... noen som har erfaring? Er til en liten to-åring.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Jeg spurte om det samme for et par uker siden. Var ikke så mye svar å få, men ei svarte. Hun sa docboots, uten tvil. Har også en 2 åring, og kommer nok til og kjøpe docboots. Cherrox blir veldig kalde når fòret inni har blitt tråkket ned.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Dock boot uten tvil ja!! =) De kan også brukes fra 15 + grader. Så om høsten og vinteren har ikke mine andre støvler. Bare disse, de er på en måte regulerende i forhold til utetempen.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Har aldri hørt om docboot jeg! Er det dyrere enn cherroxene? Noen som har link eller noe?
Agehya Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Kun dockboots til mine unger. I alle fall etter ped.leder i barnehagen fortalte at unger med cherrox hadde et islag utenpå skoene om vinteren. Usj, må være kaldt på beina. http://trapessko.no/catalog/product_info.php?products_id=482
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Jeg har lært at cherrox absolutt ikke er bra for barnefoten, så her blir det dockboot.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 pokker jeg som kjøpte cheroxx i dag! hun i butikken sa at dockboot ble så klamme? men de virket jo veldig lette og fine da. Æsj. Jaja.
~Fru R~ Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Har brukt begge deler. VIKING CHEROX er min favoritt! De andre cherox merkene liker jeg ikke!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Dockboots, uten tvil. Vi har prøvd begge. Dockboots kan brukes fra sommer til vinter. Særlig her, hvor vi har VÅT vinter, er det innmari kjekt med noe vann- og vindtett, som også er varmt.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #10 Skrevet 24. september 2009 Hva er prisene på de forskjellige da?? Dockboot, Viking cherrox?
Ranveig R Skrevet 24. september 2009 #11 Skrevet 24. september 2009 Går utan tvil for dock boots! Har tenkt at både 4-åringen og (snart)2-åringen skal klare seg med dei i vinter (bur på vestlandet, og "ordentlege" vintersko er sjeldan nødvendig). Eg har kjøpt dei hos Coop Obs for 199,- pr par. På nett har eg sett dei til 300 for bar og 500 for voksne, har veldig lyst på til meg sjølv og... Har ikkje erfaring med cherrox anna enn frå eg jobba i bhg, opplever dei som tyngre, stivare og synest at fóret alltid lukta surt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå