Gå til innhold

disse flaskene og smokkene bør du holde unna barnet ditt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg synes ikke det er hysteri. Det er mye her i verden som er kreftfremkallende eller skadekig på andre måter, men det vi er klar over og kan beskytte barna våre mot synes jeg det bare er naturlig å faktisk holde unna dem.

Husker at da de skulle fjerne all aspesten på skolen vår så var det mange foreldre som mente at det var hysteri og sløsing med penger. Nå er de fleste enige om at aspest er noe man holder seg unna.

• 2 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...

helt enig med deg løvemamma, vi burde skjerme babyene våre for alle kjemikaliene vi kan, ingen som enda vet hvilken effekt dette kan ha i lange løp. fullammer lille, det er jo iallefall trygt, å pappan bruker bare glassflasker til lille om jeg er borte en kveld. Man kan få tak i glassflasker som både kan kokes og fryses (:

• 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Trøste og bære... Dette er ene og alene hysteri! Det er farlig å leve, alt er farlig, det er bare det at dette går i bølger fra år til år, når dere får levd noen år, så skjønner dere hva jeg mener.

Det går ikke an å kutte ut alt som er "farlig", for da overlever vi ikke. Ta det med ro - det er farlig å stresse på seg hjerteinfarkt i jakten på alt som er så farlig...

• 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Siden det er flaske og smokk-hysteri.. så kan eg ødlegge stemningen med å si at det er farligere med stråling.. Å det er skadelig med stråling i fra varmekabler, gamle boks-tv, mikroer osv. :) Hehe..!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...