to tette Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Jeg synes voksiposen vi har er blitt liten til lillemor ,- noen som kan tipse meg om en stor vognpose? Vinterpose.
Lille skatt og lillesøster Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Jeg har en EasyGrow- pose som jeg har brukt siden Lille skatt ble født for et år siden. (minus i sommer da Det er en dunpose med forlengerdel. Tror den er fra 0-3 år. Kjempefornøyd! Kom veldig godt ut i testen til TV2 hjelper deg.
Zitro Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Odenwalder pose har vi. Kjempe lang og fin. Fylt med dun og du kan få dem med eller uten lammeskinn i ryggen.
Gjest Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Odenwalder her også, skal holde til 3 års alder.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Du har også Voksi urban med forlengerdel, den holder leeenge www.voksi.no
Makko med to små gutter Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Jeg lurte på å kjøpe en vanlig barnesovepose jeg. Trenger en pose til og det blir for dumt å kjøpe en pose på 90cm som mange er når ungen er 85cm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå