Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Jeg har en baby på 3mnd. Har en sort simo duo,og har akkurat kjøpt en tfk som jeg skal bruke som sportsvogn.Kjøpt en bag til den brukt da. Og en trille som jeg kan ha maxi cosien på. Jammen ikke greit og ha vogn dilla. Flere??
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 vesla mi er 19 mnd, og vi har en simo duo (sort) som brukes som sovevogn i barnehagen og en carena easy og en paraplytrille på kjøpesenter o.l.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Oi tror neppe jeg husker alle vognene jeg har hatt haha...har en datter på snart 3år og ei datter på snart 1 år. Jeg har kjøpt å solgt mange vogner, heldigvis har jeg vært heldig for jeg har fått solgt hver eneste vogn jeg har hatt til salgs:) Hae skikkelig vogndilla...men har nå slått meg litt til ro:) Har nå en brio race vogn og en knall rosa phil&ted vogn som jeg elsker!!!) Har hatt Simo classic,Basson duo, Carena easy,Simo 100,Simo bagvogn, Safe sportsvogn, Brio tridem, Titanium swing søskenvogn, 1 rosa paraplytralle.... tror det var alle...som jeg husker iallefall:)
Kystrøya Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Har 3 barn. 4,5 år, 18 mnd og 6 mnd. Har ei Emmaljunga tvillingvogn med søskenbrett. Og ei Basson enkeltvogn.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 har ei jente på 2 år og 3 mnd, og en gutt på 10 dager. har en emmaljunga duovogn, en GT søskenvogn og en carena-trille vogner for begge barna hver for seg, og en for de to sammen
Gjest Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Nå har jeg kvitta meg med noe. Men har nå i hus en oth urban jungle - 09 en tfk søskenvogn -06/07 en titanium trille en quinny zapp har hatt tidligere simo duo teutonia mistral teutonia spirit carena double swing. ungene er 2,5 år og 9 mnd.
Zitro Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 1 Simo Kombi, 1 Simo Sportstrille, 1 Teutonia Spirit S3 og 1 Bugaboo Bee nå. Har kvitta meg med en ubrukelt reisetrille og 1 Quinny Freestyle 3xl... Har 1 vognbarn på 19 mnd. Storebroren bruker ikke vong lenger, men 4 av disse er kjøpt nye til jenta...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 Har en på 4 måneder og en på 19 månder. Carena Double Swing Carena Easy og Emmaljunga City Cross, hver til sitt bruk.
Gjest Skrevet 23. september 2009 #9 Skrevet 23. september 2009 Har en gutt på snart 9 mnd og en på 2 år og 2 mnd. Har en carena tvillingvogn og en brio kombivogn Trenger ikke mer ... skal ett barn være med tar vi brioen skal begge med tar vi carenaen. (skal sies at jeg nettopp solgte en quinny speedi som bagvogn, fordi bagen var for liten til minste og sportsdelen var møkk).
Gothminister Skrevet 23. september 2009 #10 Skrevet 23. september 2009 Har e på 2 1/2 år,og snart en på 5 år,har bare en sovevogn i barnehagen,som vi tar med hjem i helger og ferier.. Alltid bare hatt en vogn,de har bein å gå på. Men har de vært slitne,så bærer vi de ett stykke. 5 åringen går hele tiden nå,er bare litt vi bærer minste hvis vi er på lang tur.
Gjest 5 andre Skrevet 24. september 2009 #11 Skrevet 24. september 2009 Har en på 3 år, ei på snart 2 år og ei på 2 mnd. Har en Emmaljunga Edge Duo - brukt av alle tre Har en Babytravel tvillingvogn med 1 bag - brukt av 1 og 2 sammen og nå 2 og 3 sammen + ståbrett til eldste. Har en Carena Free vogn (billig) som har blitt brukt av nr 1 og nå av nummer 2 som sovevogn i barnehagen Har en billig Titanium baby trille til bruk på kjøpesenter - veldig lite brukt av 1 - mest brukt til å putte bilstolen til nummer 2 og 3 i, når den / de eldste skal leveres og hentes i barnehagen. Vil ikke si jeg har vogndilla, for da ville jeg fornya vognparken innimellom. Synes eg. at jeg har trengt alle vognene som er kjøpt inn.
meg & to små vampyrer Skrevet 24. september 2009 #12 Skrevet 24. september 2009 Vi har bare to vogner. En easywalker med bag og sportsvogn og en tfk buggster som trille. Har en sønn på 3 år som ikke bruker vogn mer og en datter på 7 uker som (naturlig nok) bruker vogn hele tida.
Gjest Skrevet 24. september 2009 #13 Skrevet 24. september 2009 Har en emmaljunga big star supreme som sovevogn i barnehagen. En tfk joggster twist og en emmaljunga city cross hjemme. Åååå vurdere å kjøpe en "kjøpesentertrille" i tillegg Jeg ha 3 andre vogner også, men solgt unna etterhvert som jeg kjøper nye. Vogndilla er ikke greit nei... Datteren min er 9 mnd.
Suikerklontje Skrevet 24. september 2009 #14 Skrevet 24. september 2009 Jeg har baby på åtte måneder og et barn på to år. Jeg har dansk Odder bagvogn, diiiger, vanntett og vindtett. Den brukes som turvogn til baby eller sovevogn til storebror etter behov. Min absolutte favoritt! ) En bugaboo cameleon til flyreiser og kjøpesenter. Nå med bag. Babyjogger joggevogn med store hjul til trening. Mountain buggy urban jungle single til storebror. Mountain buggy urban jungle double med bag og sittedel til begge. Brio happy sportsvogn i barnehagen. Ønsker meg en bugaboo bee til å ha liggende i bilen, men det kan vente til våren. Mannen har nesten mer vogndilla enn meg så han kan ikke klage. Handler inn på ekstra trekk, poser og stæsj. He he.
hit og dit Skrevet 24. september 2009 #15 Skrevet 24. september 2009 Simo duo til minsta på 7 veker Brio race til eldste på 2 år, denne er så godt som aldri i bruk.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 24. september 2009 #16 Skrevet 24. september 2009 til minsten på 5,5mnd harvi en simo duo. storebror har enannen vogn av ukjent merke. den har fungert som sovevogn i bhg men siden han nå har sluttet å sove skal vi gi bort den vognen snart. tar så mye plass. har lyst på en såkalt shoppe/ bil vogn en som er liten og lett å ha ut og inn av bilen som kan ligge i bilen fast. men harike funneten perfekt en til det enda så har noen noen tips så tas de imot.
Gjest Månefuglen +2 *høygravid* Skrevet 24. september 2009 #17 Skrevet 24. september 2009 Jeg har 1 teutonia teams4 til tvillingene som kommer så har jeg en carena easy som vi bruker om vi er på kjøpesenter... også har jeg en quinny som jeg har lånt vekk til en venninne :-) Bruker aldri vogn på jenta på 2..
Gjest Skrevet 24. september 2009 #18 Skrevet 24. september 2009 1 vogn (Emmalunga Nitro City) som vi bruker til vesla på 6 uker, og så har vi en paraplytrille av aller enkleste sort til minstegutten på 2 år de få gangene vi trenger vogn til ham.
Gjest Skrevet 24. september 2009 #19 Skrevet 24. september 2009 Så mange vogner enkelte har.. Hva skal man med dem? Vi har kun det vi trenger; Easywalker sky med bag og sittedel(brukte den til førstemann på 2 og den er like fin nå, super vogn!) Søskenvogn vi har kjøpt brukt. Chicco-trille, brukt når vi har vært ute og reist.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 24. september 2009 #20 Skrevet 24. september 2009 Har tre vogner nå og de er til minsta på 13mnd. De to andre er 4 og 6 så de bruker ikke vogn. 1 Easywalker Sky som vi har hatt siden hun var baby, veldig lett og fin vogn. Den beholder vi tils hun slutter med vogn. En Babytravel paraplytrille som vi bruker når vi er på ferie og lign. Og en Emmaljunga Scooter som hun har til sovevogn i bhg
Gjest Skrevet 24. september 2009 #21 Skrevet 24. september 2009 Ja sovevogn i barnehagen har vi jo også... Den husker jeg ikke hva heter.
Raych Skrevet 24. september 2009 #22 Skrevet 24. september 2009 Har to jenter på 2 og 5 år. Har: - en sort/antrasitt Simo duovogn. - Antrassitt Carena sportstrille med 4 hjul. - Rosa Simo sportstrille med 4 hjul. Svingbare hjul foran. Vi bruker bare den rosa vogna hjemme nå. I bhg sover minstejenta i sportsdelen av Simo Duo vognen.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. september 2009 #23 Skrevet 24. september 2009 1 Simo kombi 1 Ole Brumm trille Ikke vært brukt på noen mnd.... Ole Brumm trillen ble brukt i tilfelle han var sliten på Tusenfryd nå i sommer - ellers har simovogna vært pakket ned i ett år. Han er jo 3år og mnd ;o) Kommer ikke til å kjøpe noen flere vogner til nestemann (ja, om det ikke skulle vise seg at det blir tvillinger da, men håper ikke det ;o) ) Syns det holder med to, og tar vare på de..
Gutt 05 og 08 Skrevet 24. september 2009 #24 Skrevet 24. september 2009 har en sønn på 13mnd. har brio race og quinny sx (sånn det skrives tru) men er ikke så fornøyd med den quinny vogna. lyst til og bytte ut den..
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 24. september 2009 #25 Skrevet 24. september 2009 Har Emmaljunga Egde Duo som vi bruker til ALT....nesten, har Troller trille vi har fått som brukes av og til. I garasjen står også ei ødelagt Carena trille og ei arvet Simo-vogn som liksom skulle brukes som sovevogn i bhg da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå