Gå til innhold

ønsker masse svar:.....Gutt/Jente....?

tvillingj-83

Anbefalte innlegg

heisann=)

jeg er ikke så lang på vei enda men det hadde vært fint om noen gidder å gjette hva jeg får.......bare for gøy selvfølgeli =)

her er noen av sympt mine.....

-Kvalm (spes om morraen)

-Fysen på sitrusfrukter( foretrekker heller søte frukter.......)

-Elsker sjokolade, varm kakao, brødmat, men ingenting salt...

-Må ha frokostblanding hver dag! med syltetøy namm:)

-Veldig trøtt om ettermiddagen - men i god form ellers

-Kaldere bein(bare selve foten)

-Har mistet lysten på kylling/kjøttkaker

-Mørkere urin

-Kinesisk fødselskart sier jente.

-Driker masse melk.........(begynt å få halsbrann igjen:/

Uke 10, har ike vært på UL enda..

Må også tilføye at jeg har jente fra før.

Med henne var jeg kvalm i 4 mnd hver dag, fikk dilla på jordbær, hadde masse kviser, rund mage, lys/blass urin, elsket kaker. Hjertelsden var høy, 155 og oppover

HÅPER PÅ SVAR., !!!!

Fortsetter under...

hmmm....mulig jeg tipper gutt. Du har noen av symptomene jeg hadde, og noen av disse hadde jeg ikke. Jeg venter jente.

Så jeg tipper bare på gutt jeg, wild guess! :)

Hvilket kinesisk fødselskart har du gått etter? de viser jo litt forskjellig disse kartene. Her på BIM stemte det ikke for meg, mens mange av de andre fødselskartene som finnes, var halvt om halvt jente og halvt om halvt gutt.

til vestlandsfanden: takk for svaret! godt mulig gutt, ja! men har jente følelse inni meg litt fordi de halsbrannen som jeg hadde med jenta sist har komet tilbake.. men på den andre siden er jeg mer trøtt og mindre kvalm nå enn med jenta... så hvem vet hva det blir:) vente i spenning på ul.... =) hvordan er formen din da? hvilke sympt blant mine sympt har/ hadde du? ..Skal på ulkontroll den 12. okt, jeg blir kjempeglad uansett kjønn så lenge alt er bra m den lillle. gleder meg!!!! på fødselskartet gikk jeg etter den her på BIM... er ikke den riktig eller??? hva får du?

hei juneb:)

og takk for svaret:) setter pris på gjettingen:)

så koselig at du skal ha jente!! :) du har mye å glede deg til:) hvordan er formen? har ei på snart 3, så det er kjempestas:)

hva slags syptomer hadde du med gutten, og ikke?

når har du termin? er bare 10 uker på vei ca.. akuratt nå har jeg forerdelig halsbrann:( men deilig å slippe kvalmen.... da jeg ventet jenta mi var jeg kvalm HELE tiden. gjett om jeg var glad for å få henne ut....:)

Annonse

Hei.

Og takk for responsen her inne:)

Ser at mange tipper gutt. Selv har jeg hverken magefølelse på det ene eller det andre.. Men selv tror jeg gutt siden jeg er blitt spådd det, hehe men jeg har ingen anelse i d hele tatt!!!!

Flere som vil gjette?

Symptomene mine så langt:

Fortsatt myyye trøtt, kan sove flere timer til dagen:( huff

Kvalm og kaster opp om morraen

Tørr hud og tørt hår....

Mørk morgenurin men lys de andre gangene

Godt humør, tar ikke lett til tårene, ikke plaget av hormon bomber.

Føler meg ikke så fin/mindre attraktiv.... pleide alltid å være fin før!!!

Neglene vokser fortere, fortsatt kald på føttene... har avtatt noe....

Orker ikke tanken på feit mat eller lukten av fisk:(

Derimot elsker jeg smågodt, sjokolade, yoghurt, melk, brød, hjemmelaget syltetøy, brunost o.l.

Har ikke lagt på meg noe enda men bred rundt hoftene...

Ringtesten. Går rundt og rundt (i sirkel)

Favorittmiddag. middagspølse, potetmos og ketchupp!!

Liker ikke salte ting: sitron, chips, fiskekaker, lakris etc......

Lite aktivitet i magen, 12 uker på vei (sånn ca..)

Gutt eller jente?

Om noen vil med gjette er det gøy, men for meg spiller det egentlig ingen rolle hva det blir!!! UL 12.10, skal si ifra hva det blir da... =)

hvis de kan se d...

• 1 måned senere...

Annonse

Var på ul og glemte helt å si hva kjønnet er.... hatt så mye å tenke på.... men til spm ditt, jeg venter ei lita prinsesse!=) hadde en jentefølelse på ul også. men dette svangerskapet kan ikke sammenlignes med første gangen, som også ble jente. er mindre kvalm nå.. ikke så hormonell denne gangen. har ikke så mange sympt nå, bare uren hud og sykt glad i mandariner, appelsinjuice og brødmat, brus og godteri prøver jeg å styre unna.... er 20 uker på vei! du da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...