♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Jeg vurderer å kjøpe en slik sidevogn i stedet for å investere i søskenvogn, da jeg mistenker at minsten (enn så lenge) ikke vil sitte så veldig lenge i vogn. Han begynte å gå når han rundet 10 mnd og løper nå rundt, og fyller 1 år neste uke. Når babyen kommer vil han være 15,5 -16 mnd, og vil nok ikke sitte lenge av gangen i vogn, hvis han likner storebror. Er det noen som har erfaring med denne sidevognen og kan fortelle meg om den er et godt kjøp? Den koster jo noen kroner, så jeg vil tro at den er av OK kvalitet. Tenker på denne: http://barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&products_id=1161
gutteklubben grei Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Jeg har en :-) Den er helt grei, men man kan jo ikke sove i den... Så skal man på tur og risikerer at begge kan sovne så er den ikke noe alternativ til søskenvogn. Men som sitteplass er den veldig grei, og enkel å montere, Vogna blir faktisk mer stabil med denne på (når den er i bruk,da) og den følger vogna veldig bra. Den er solid og virker som kvaliteten er bra. Vi bruker ikke vogn så mye, så den er ikke alt for ofte i bruk. Du kan gjerne sende meg mailadressen din, for vi vurderer å selge den om ikke alt for lenge, da eldstemann nå snart er tre og det er minimalt hvor mye han sitter i vogn nå :-) Setet kan nok monteres på de fleste vogner, men tror ikke den fungerer så bra på vogner med fire faste hjul..
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2009 Tusen takk for tilbudet, men jeg må nok takke nei. Kom over en 14 siders liste med oversikt over hvilke vogner den passer til og hvilke den ikke passer til, og fant ut at vognen vår står på listen over vogner som ikke er egnet. Veldig synd, for den virket genial. Må nok vurdere søskenvogn likevel, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå