Gå til innhold

Nå tror jeg endelig EL nærmer seg :)

Lille diamant

Anbefalte innlegg

Hadde utskrapning 15.august, og fikk mensen igjen 16.september. Nå har jeg eggløsningssmerter hver dag, og ser ut som om det berømte slimet er der også. I små mengder enda, men er jo ett godt tegn på at EL er på vei.

Men må si jeg har litt blandede følelser..er både glad og skremt for at vi prøver igjen. Vet jo at jeg kan oppleve å miste enda en gang, for finnes jo ingen garantier her i livet. Men så prøver jeg å tenke at man bare må prøve på nytt, og at man ikke kan prøve å kontrollere slike ting..men redd er jeg!

Er det andre som har begynt å prøve etter å ha mistet i sommer/høst? Hadde vært fint å hatt noen å holde følge med i en forvirrende tid :)

Fortsetter under...

Hei Lille diamant!

Jeg har jo sett innleggende dine før. Jeg mistet 2.sept., så du ligger litt før meg i løypa.

Jeg håper på å bli gravid veldig fort. Det tok 5 måneder sist da jeg mistet i uke 10. Er veldig redd for at det skal skje igjen, men vil likevel bli fort gravid.

Akkurat nå er jeg ganske avslappet. Nyter å være sammen med mannen min fordi jeg trenger å være nær han. Så får det som skjer skje:)

Håper vi kan hoppe inn i 1.tri begge to snart :)

Hei hei

Jeg hadde en SA i mai og en 1.sep, Når mensen kommer igjen så tenker jeg prøve igjen. Blir litt skummelt, men jeg tror det går bra:-)

Får heldigvis bedre oppfølging nå, Vil ha tidlig UL! Før mine SA så har blødd i en uke uten å få UL.

Så vi får håpe på å få en ny spire snart:-) Masse lykke til!

Hei Callista.

Ja merker også at det er godt å være nær samboeren min, så stresser ikke så veldig med selve prøvingen. Vi tar det som det kommer, men merker som sagt at de skumle tankene kommer av og til..

Føler vi kom hverandre enda nærmere etter vi mistet og, så egentlig så har vi det ganske fint. Får krysse fingrene for at det går bra neste gang, og at vi snart er på 1.tri begge to ja :0)

Hvor gamle er dere da, og har dere barn fra før?

Hei Babbyline86.

Det må være tungt å miste to ganger på så kort tid. Men man klarer vel det man må klare. Merker selv at jeg har godtatt det som skjedde på kort tid, og lagt det bak meg. Tenker at kroppen ordnet opp selv når det var noe galt, og at jeg ikke er alene om å oppleve dette.

Men har blitt lovet at jeg skal få komme til legen tidlig i neste svangerskapet, og få henvisning til tidlig ultralyd. Så føler at det er litt betryggende...selv om jeg sikkert kommer til å grue meg til det og. For jeg forbinder UL med noe fælt etter vi fikk sjokkbeskjeden sist jeg var der.

Men vi får prøve å være sterke og se fremover som du skriver :) kan ikke tenke det verste hele tiden, men merker at jeg dessverre er flink til det!

Vi er 31 år begge to, og har ingen barn.

Jeg hadde lyst å få barn tidlig, men så tok det så lang tid å finne mannen jeg ønsket å leve livet med. Derfor blir jeg en voksen førstegangsfødende.. Blir jo litt bekymret for at det skal bli vanskeligere å vanskeligere.

Jeg er så klar for å bli mor. Ønsker meg det av hele mitt hjertet.

Det var veldig tungt å miste nå, fordi vi ønsket oss så veldig dette barnet. Jeg vet ikke om jeg klarer å miste en gang til. Så jeg håper virkelig at det går neste gang.

Hva med dere? Hvor gamle er dere?

Annonse

Ja ønsket meg egentlig barn tidlig jeg og, men er litt glad at vi (samboeren) ønsket å vente noen år før vi prøvde ;0) Jeg er 25 år, og samboeren min er 27, så vi er jo forholdsvis unge enda da.

Men siden vi mistet første gangen, så håper jeg virkelig at neste svangerskap blir en god opplevelse. Så vi har det jo litt likt da, siden dere og er førstegangs. På en måte så føler jeg jo at jeg fikk ett innblikk i hva ett svangerskap er for noe, så det har jo gitt meg erfaringer som jeg kan ta med meg neste gang jeg blir gravid.

Uansett så må man jo bare gjøre det beste utav det man har, og vi har jo tross alt klart å bli gravid da :) så får håpe at vi blir det snart igjen!

Der var du, Lille Diamant:) Jeg tenkte faktisk på deg her om dagen, for jeg husket at vi mistet omtrent samtidig..

Jeg mistet i MA den 22. august (med tabletter), og fikk mensen igjen 17. september.. Nå er vi i full gang igjen, og håper så inderlig at spiren sitter. Jeg synes tiden går altfor sakte, men prøver å la være å stresse:)

Blir spennende å følge med deg (og dere andre) i tiden framover. Jeg krysser fingrene for oss!

Hei Miniii :)

Ja da mistet du bare noen dager etter meg da. Fikk også tabletter den 12. august, men måtte ha utskrapning for å få ut rester. Så ble en lang prossess..som jeg håper jeg slipper flere ganger.

Litt gøy at vi hadde mensen på samme tid og, for da kan vi jo følge med på hverandre her inne fremover ja :) hvor lange sykluser pleier du å ha da? Antar at jeg får eggløsning innen en uke ihvertfall, da jeg enda ikke har fått positiv EL-test. (selv om det murrer fælt i mage og rygg for tiden). Pleier å ha rundt 30-dagers syklus.

Dere andre her inne da, hvor lange sykluser pleier dere å ha?

Ja, det blir spennende å følge med framover:)

Jeg pleier å ha ganske kort syklus, 25-27 dager. Har ikke tatt noen eggløsningstest, men vil tro at jeg har EL nå, eller så er den like rundt hjørnet! Er ikke så flink til å kjenne det på kroppen, så vi bare kjører på jevnlig her, hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...