silje3 Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 tok en test mandag... den var negativ..... tørr egentlig ikkje ta test enda... men så lenge det går dager og flere dager så tyde d jo en vei da.... eller? vente til lørdag trur e..... andre som har d slik?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 oioioi!!!!!!!! Så spennende! Ja, det höres ut som det tyder en vei-nemlig den riktige! Hadde nok ikke greid å vente til lördag, men Lykke til med testen!
silje3 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2009 nei, egentli ikke , men sååå kjedeli viss det bli negativt.... tenke kanskje på det at eggløsninga var litt sein , ettersom jeg akkurat har slutta med p-pillen... tok siste p pillen 19 aug..... haddde blødning da som vanlig men ikkje etter det.... kjenne mej egentli gravid , men d e mye rart en kan innbille seg.... kan jeg teste positivt nå da tru om jeg ikke gjorde det på mandag????
Mammaen til Ina Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Vet så godt hvor du er henn! Jeg er nå på min 10 dag etter ikm og fikk neg test på mandag:-( hvor lenge skal man vente?
monca*84*j12 Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Jeg må bare være litt realistisk her. Det er helt vanlig at menstrasjon uteblir etter p-pillebruk... Kroppen er ikke vant med og ikke blir tilført hormoner. Det er vanlig at det er mye kluss.. Håper det ikke gjelder deg, men det er jo greit og si det, sånn at man har en realistisk forventning,, Ta en test du.. Håper du er gravid! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå