Gå til innhold

har blitt spåd via tlf av tarot kongen :-D :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sa at der va graviditet i nærmeste fremtid å at det ville bli 1gutt :-D :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jeg spørre hvem og hvor du har ringt? har du ringt før og erfaringer? Kunne tenke meg og bli spådd, men det er jo et hav å velge i om mange som er useriøse, vil ringe noe seriøst.

Skrevet

Tarotkongen heter han. ringt til han før ja, ble da spådd gutt, å også at jeg ikke viste hvem barnefar er å d stemte. idag når jeg ringte sa jeg bare fødselsdato, å han så graviditet snart å at d ble gutt. jeg fortalte ingenting om at jeg hadde 2barn å hvilket kjønn, d så han :-D

Skrevet

Har ikke prøvd han, men vurderer... ;)

Som regel koster 829-nr 26 el. 29 kr minuttet, så d er ikke stedet for koseprat nei.. :))

Skrevet

Ringte jeg... hehehe... nysgjerrig vettu..

Han sa at enten var sædkvaliteten ikke helt bra, eller så var d egga mine... Dvs han mente der var sperringer (har vel så lyst at eggstokkene skjelver... hehe). Sæden er testen til fin.

Vi kunne godt ha sex 2-3 ganger den natta d var dags ;)

Og vi (iallefall jeg) burde ta et par glass rødvin for da slapper man bedre av (samt blodet tynnes bittelitt).

Og jeg får d til !! Skal være gravid med ei jente før 2010 begynner :)))

Spennende !!

(tror han har fått/får mange tlf fra BiM-damer nå... haha)

PS. Noen som har erfaring med bioressonans ???

Skrevet

Jeg ringer og ringer, men kommer bare ikke gjennom.....

Skrevet

Måtte prøve noen ganger jeg også... Får du ikke en beskjed om at "han dessverre er opptatt" heller ??

Tror d er mange her som prøver nå faktisk.. ;)

Skrevet

Ser at "ho" som startet innlegget ikke har noe profil lengere, så det er vel noe muffens med innlegge, men jeg har lyst til å ringe gett:P

Skrevet

Sikkert bare tull, ikke lege siden det var en annen som anbefalte en elvira dame som de fleste ringte, bare lureri..

Skrevet

ja, ja, like greit at jeg ikke kom igjennom da, om det bare er tull....!

Skrevet

Det er ikke tull tror jeg, men det virker som om den som har skrevet det første innlegget har gjort det fordi vi skal ringe.

Men jeg har søkt litt og kom inn på nettsiden hans, og hvis det var noen jeg skulle ringe, så må det være han. Det er en eldre mann som har fått positiv omtale i bla. Det Nye btadet.

Bestemt meg for å ringe i morgen, håper det er flere som blir med, for hadde vært moro å høre hva han har sagt til andre:)

Håper jeg kommer igjennom:)

Skrevet

hei, grunnen tl at jeg ikke har profil er fordi at jeg får mange negative tilbake meldinger på alderen min. + at jeg har en del kjent follk her inne som jeg ikke vil at skal få lese alt.

Dette innlegget var ikke et innlegg for at folk skulle ringe ham, ville bare fortelle hva han sa til meg. Om dere velger å ringe ham så er det deres valg. Jeg brukte han sist svangerskap å kan ikke annet en å skrøyde :-)

Skrevet

Ah, ikke meningen å skrive det jeg skrev da, trodde alle måtte ha en slags profil jeg se. Da trekker jeg tilbake det jeg skrev! :)

Har veldig lyst til å ringe, hvis det er noen jeg har trua på så må det være han:)

Skrevet

Har han sånn tlf døgnet rundt? Går det f eks ann å ringe nå? Å hva snakker man om? Sier man BARE fødselsdato?

Skrevet

Då har eg ringt:D

Kjempe moro.

han sa at dersom eg ikkje var gravid, kom eg til å bli det veldig veldig snart. eg spurde om veldig snart var innanfor eit år, men det var visst mykje snarare :D Og så skulle eg få ein gut :D Han kunne ikkje sjå at eg hadde barn frå før.

Å, som eg håpar at han har rett!! Blir iallefall spennande!

Skrevet

Å, så spennende!! Håper han har rett;)

Jeg bestemte meg å ringe i morgen, siden det sto at han var lettest å få tak i da, men ser det er noe som har ringt i ettemidag og fått tak i han.

Man sier vel bare at man har noen spørsmål om graviditet, lurer på om han kan se om det er lenge til du blir gravid? Han trenger fødselsdagen din, utover det så er det vel ikke så mye å si. Tror han er lett å prate med, han har jo gjort det noen ganger;)

Håper flere hiver seg på:D

Skrevet

D var en koselig, eldre mann.

Jeg sa bare "hei, dette er , har du lyst til å spå meg?" Han spurte da først etter f.dato, og så spurte han hva jeg lurte på.

Så dette blir spennende !! ;))

Skrevet

Fikk du ikke svar med ei gang?

Syns sånn her er såå spennende

Skrevet

Fikk du ikke svar med ei gang?

Syns sånn her er såå spennende

Skrevet

Tror jeg prøvde 4 ganger før jeg kom igjennom.. :)

Kjempespennende !!

Lykke til !!

Skrevet

Så veldig snart kan eg ikkje bli gravid, fekk negativt idag. Sidan vi ikkje prøvar å vanlig møte, blir det ei stund til neste forsøk.. Men håpar på neste gang :D

Ja, det var ein koselig mann, spurde berre rett ut eg :D

Andre som har ringt? Arti å sjå..

Skrevet

Tør ikke å ringe...for da blir regningen sendt til bedriften...telefonen min står på de..

Skrevet

Hehe,nei det skjønner jeg godt Nicki82.

Dere som har ringt,hvor mange min.tar det ca?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...